Haber5.com’dan kısa bir haber, ama ilginç yorumlar – Kaybolmasın diye

1 08 2007

Erbakan’ın aklındaki isim belli oldu ÖZEL HABER

31 Temmuz 2007 00:14

Milli Görüş Lideri Prof. Dr. Necmettin Erbakan’ın seçimden yara alarak çıkan Saadet Partisi’nde genel başkanlık için kararı netleşti…

Erbakan, Saadet Partisi Genel Başkanı Recai Kutan’dan vazgeçmedi…. Parti bundan önce olduğu gibi Recai Kutan’la yoluna devam edecek…

Haber5.com gelişmeleri aktarmaya devam edecek…

Bu haber 3778 defa okundu.

Yorumlar (127) [ yorum yaz ] [ yazıcıya gönder ] [ arkadaşına gönder ]

  • çağrı

    doğruya çağrı
    gerçeğe çağrı
    hakka çağrı
    hidayete
    firasete
    dirayete çağrı
    bizim referanslarımız hakka yürüyüşte itaat’ı şart kılar
    aksi taktirde benim beğendiğim doğrudur , olmazsa olmam fitnesi içinizi yakar kavurur mazallah bilerek veya bilmeyerek hakkın karşısına geçer , batıla hizmet eder olursunuz insanlarda kurtuluş aramaktan daha vahim ne olabilir, kalabalıkların bizden yana tavır koymadıklarına bozulup,itaat gibi önemli ve hareket için son derece gerekli bir inancı içimizde çürütmeye ve yok etmeye hiçbir inananın hakkı yoktur. eğer bizim değerlerimizde böyle bir şart varsa ki var o halde itaat inancına isyan çağrılarını iyi niyetli bulmuyorum milli görüşü hak yürüyüş olarak görenler böyle bir şeyi zaten yapmaz aynı yolda liderine itaatla hakça yürüdüğümüz milli görüşçü kardeşlerime selam olsun biz haktan yana olarak zaten görevimizi yapmış oluyoruz beklentimiz allah rızası ise zaten bunu almış oluyoruz gerisi nefsi taleplerdir, gem vuralım sabır gösterelim

    tuyaka / 01 Ağustos 2007 02:29

  • Siyonistlerin işi gücü yok zaten

    Zaten siyonistlerin işi gücü yok, bizi bölmeye uğraşıyor. Yani afferim, burda bile sırf eleştiriyor ve düşünüyor diye, bazı fikirleri ifade eden arkadaşlara siyonist uşaklığı yaftasını yakıştırdınız ya, helal olsun.

    Bizi günden güne eriten ne siyonist, ne düzen. Kendi içimizdeki düşünceleri, fikirleri, istişare sonuçlarını yok sayan bu zihniyettir.
    Arkadaşlar uyanın, Milli Görüş İslamî bir harekettir, bir zihniyettir, Gâsil’in önünde yatan mevta fikriyle işleyen bir tarikat değil.

    Muzaffer Baltaci / 31 Temmuz 2007 23:57

  • hayal kırıklığı

    ben değişmesini bekliyordum. yine sonuna kadar milli görüşe destek vereceğim.ama genel başkanın değişmesi gerekiyordu.. olmadı napalım.. elimizden bişey gelmez

    hasan uzun / 31 Temmuz 2007 23:42

  • OKÇULAR TEPESİ

    EMRE İTAAT EDİN BEYLER ZAFER ZAFER DERKEN OKÇULAR TEPESİNİ TERKETMEK ÜZERE OLDUĞUNUZU UNUTMAYIN UHUT VARYA ZAFERLE GELEN YENİLGİ YA RAB BİZİ BU HASTALIKTAN KURTAR SİYONİSTLER 2.4 ÜDE KABUL ETMEYİP TEKRAR BÖLMEK İSTİYORLAR BÖLMEK BÖLMEK HATTA DİBİNİ KAZIMAK LAZIM HANİ DEMİŞTİ YA BİR ZAMANLAR ECEVİT BÖLSELERDE EMELLERİNE ULAŞAMAYACAKLAR GİDENE YAZIKLAR KALANA SELAM OLSUN HOCAM ALLAH IN İZNİ İLE YANINDAYIZ OKÇULAR TEPESİNİ TERKETMEYECEĞİZ EMRE İTAAT İMANDANDIR SELAM VE DUA İLE

    selami güler / 31 Temmuz 2007 22:57

  • BİZ HEPİMİZ KENDİ YAPTIKLARIMIZDAN VE YAPMAMIZ GEREKİRKEN YAPMADIKLARIMIZDAN HESABA ÇEKİLECEĞİZ

    Dostlar Kardeşler lütfen kendinizde gelin. Haddinizi aşmayın. Ben bu partinin yöneticisiyim. Hocamın konutunda dahi özel toplantılara katıldım.
    Erbakan hocamız kendi nefsinden karar veren biri değildir. Karar verirken istişare yaparak karar verir. Büyük kongre öncesinde genel başkanlık görevini verirken yine istişare yapıldı. İstişareye katılanların kahir ekseriyetinin iradesine uygun olarak Recai bey’e görevi verdi. Zamanı geldiğinde ehliyetli ve liyakatli olana komutanlık görevini verecektir. Savaşı komutanlar kazanmaz. İnanç kazanır. Bedir’i iyi okuyun ve düşünün. Huneyn gününü bir daha okuyun ve düşünün. Hocamız karar verirken Rasulullah’ın metodunu aynen uygular. Rasulullah’ın komutan ve vali tayin ederken izlediği usulleri iyi okuyun lütfen. Olayın sırrı burada.
    Bir diğer boyut ise herkes kendi yaptıklarından ve yapmadıklarından hesaba çekileceğiz. Eğer hocamız yanlış komutan tayin etmişse ve bunu bilerek yapmışsa bunun hesabı ondan sorulacak, bizden değil. Bizim yapmamız gereken bu dava için yapmamız gerekenleri harfiyyen yaptık mı? İl başkanı teşkilatını tam olarak kurdumu. İlçe sorumlularını eksiksiz tayin etti mi? İlçe teşkilatları belde teşkilatları harfiyyen kuruldu mu? Teşkilat rehberinde belirtildiği üzere belirlenen görevlerini harfiyyen yaptı mı? Köy ve mahalle yönetimleri sandık baş müşahitleri ve müşahitler tam olarak tayin edildi mi? Müşahitler haftalık toplantısını yaptı mı? Her ay her sandık bölgesinde bir üye kaydı yapılıp Milli Gazteye abone yapıldı mı? Ben bir ile yöneticisi olarak cevap vereyim; hayır. Benim teşkilatım ekisklerle dolu. İyi bir seçim çalışması yaptık ancak seçim dönemi öncesinde modele uygun çalışma yapamamdığımız için seçim çalışmaları yeterli olmadı. Bu teşkilatta herkes kendi görevini yapmalı. Komutanı tayin eden kişi de zamanı geldiğinde görevini yapacaktır. Bizim görevimiz genel başkan tayin etmek değil. Cihad etmenin ön şartı istediğimiz kişinin komutan tayin edilmesi değildir. Bize kuru kalabalıklar değil, inanan topluluklar lazım. İstediğimiz nizamı kurmak için inanan insanlar gerekli. Lütfen haddimizi aşmayalım ve önce kendi görevlerimizi yapalım. Selam ve dua ile…..

    Milli Görüş / 31 Temmuz 2007 22:45

  • vakit tamam

    bu böyle gitmez
    vakit tamam
    istifaya davet

    hanefi / 31 Temmuz 2007 22:32

  • Hak yola devam..

    Sorun bizlerde, liderde değil… Kocaelide, sakaryada çok iyi oylar almışız.. Neden il başkanları tek tek her sokakda konferans vermiyor.. Neden tek tek 4.5 yıl boyunca boş vakitlerinde kahvelere gidip davayı anlatıp söke söke oy sözü almıyorlar..

    Ben 4 ayda 7 tane oy sözü aldım ayrıca 10-15 arkadaşım ileride saadete atıcaklar ( yaşları tutmuyordu )… Yaşım 16.. Bu seçimlerde bende araziye inecegim.. O zaman kırsal kesimden alacagımız oyu görüceksiniz.. Söke söke toplayacagım o oyları.. Konuşupda ikna edemicegim kimse yoktur… Elhamd.. Recai Kutan ağabeyle devam ediyoruz..

    Dönüş yok..

    Sİyasi taktik meselesi.. Davadaki tüm oynaklar davadan gitsinde çekirdek kadro kalıp yeni lider geldiginde süper bir başarı çizelim diye…

    Haydi selametle..

    ismini söylemek istemeyen yazar / 31 Temmuz 2007 22:27

  • siyaset araçlıktan çıkar amaç olursa

    siyaset araçlıktan çıkar amaç olursa,kimse oturduğu yeri bırakmazsa,her şey menfaat haline dönerse bu yoldan artık bir şey çıkmaz,malesef özümüzde sıkıntılar var,hiç 90 lı yılların ruhunu görebiliyormusunuz etrafda şevki yılmaz gib mihenk taşları bile yok artık, iktidar malesef milli görüşü bitirdi allah yardım etsin,bundan sonra liderlede düzelmesi zor

    m.özdoğan / 31 Temmuz 2007 22:20

  • OMURGALI DEGİL OMURGASIZ

    MEHMET DEMİR / 31 Temmuz 2007 22:06

  • SENİNLEYİZ SUVUNAN ADAM!!!!!!!

    Arkadaşlar dolmuşa gelmeyin. Bizde Allaha isyan etmediği müddetce itaat etmektir. Amerikan uşakları bizleri bir birimize düşürmeye çalışıyor. Lütfen DİKKATTT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Aligül / 31 Temmuz 2007 21:42

  • seçim

    değerli kardeşlerim paritmizin içindeki endeğerli insanlardan birisi recai kutandır.kendisi başkanlığa talip olmamış hocamızın isteğiyle başkan olmuştur .son kongreden öncede genel başkanlığı istemediğini söylemiştir. elbette erbakan hocamızın bakış açısı bizden daha geniştir. illaki genç olsun ağzı laf yapan başkan isteği bizim anlayışımıza uygun bir yaklaşım değildir.yıllar önce partinin başında genç konuşkan birisini görmek isteyenler tayyipin başkan olmasını istiyordu.bu gün onların dediği olsaydı milli görüşün çizgisi nereye kayacaktı? malesef bu seçimlerde halk birilerinin eliyle ikiye ayrıldı. saadetin mitinglerine katılan çoğu narkozlu insan bile bu oyuna geldi.başımızda recai kutan değil başka bir isim olsaydı bile bu seçimin içinde taşıdığı şartlar bakımından saadet partimizin gene düşük oy alacağı yüksek ihtimaldi. eleştiren kardeşlerimizde bu sefer öylede böylede olmuyor deyip yüzmü çevireceklerdi. .erbakan hoca elbette istişareler sonucu gereğini düşünüp uygun olanı söyleyecektir çalışmak bizden zafer Allahtandır. biz zaferi görmeyebiliriz ama çocuklarımıza bu şanlı mücadelemizi bırakacağız GEVŞEMEYİN ÜZÜLMEYİN…

    mehmet ALTUĞ / 31 Temmuz 2007 21:40

  • yapılması gerekenler

    esselamun aleyküm milli görüşcü kardeşlertim 37 yaşındayım ve çocukluğumdan beri bu davanın içindeyim ben ce esas sorunlarımz gündemdekiler değil gündemde olmayanlar
    1 – evvela partinin başında kim olursa olsun hemen acilen teşkilatlara inip sorunları en alt kademeden başlayarak teşkilat sorunlarını tesbit etmesi gerekmektedir ta zamanında refah partisinin kurulduğu zamandaki kardeşlik duygusunu özveriyi itaati tekrar tam anlamıyla tesis etmesi gerekmektedir biz bu teşkilatlarla iktidar olsak bile sonumuz çok iyi olmaz çünkü teşkilatlardaki insanlarda gruplaşmışlar ve birbirlerine cephe alma noktasına gelmişler
    2 – bizden giden eski milligörüşcülerin bizim üstümüzdeki olumsuz etkisini kırmak için yeni politikalar üretmeliyz (mesela karases şevki yılmaz gibi)
    3 – ve bu insanların bir gün gelip tekrar başımıza amir olabileceği kabusunu önleyici önlemler almalıyız
    4 – cemaat lerle daha sıkı ilişki ile bu insanların şuur kaybını önlemeliyiz
    5 – gençlikte bu seçimde epey kazanım yakaladık bu arkadaşlarımızı tatil ve eğitimle ödüllendirmeliyiz
    6 – ve her ay ücretsiz türkiye siyaseti üzerene bülten yayınlayp dağıtmalıyız
    ben aklıma gelenleri yazdım inşaallah üstdüzey bir yetkili bunu okurda alaka gösterir zafer yakındır ve zafer gerçek inananlarındır

    kartal / 31 Temmuz 2007 21:23

  • Belirsizlesen hedef

    Hedefimiz kalmamissa Recai Kutan ismi dogru bir isim. Hatta aksilik cikarda o olmazsa yerine Riza Ulucak´ta gelebilir. Hedeflerini bilemiyoruz yönetici kadronun. Ondan dolayi birsey söylemekte zorlasiyor. Kendilerine hayirli ugurlu olsun. Ben sahsen suan tamamen tarafsiz bir komuma geldim. Sebebi yönetici kadrolar.

    Omurgali / 31 Temmuz 2007 21:19

  • oyuna gelmeyelim

    s.a.değerli dostlar burada her kardeşimiz özgürce düşüncelerini ortaya koyuyorlar.her arkadaşımız mutlaka iyi niyetle biraz seçimlerin neticesinden üzgün olmalarından dolayı sitem etmiş oluyorlar ama ben inanıyorumki top yekün aynı saflardayız aynı kulvarda aynı istikamette aynı hedefe yorulmadan bıkmadan devam ediyoruz ve edeceğizde. bu yolda devam ederken günler geçecek çileler artacak dikenler batacak ömürden gidecek yaş ilerleyecek bayrak yere düşmeyecek bayrak elbette yine bilge bir insana devredilecek onunla birlikte milli görüş erleri yoluna devam edecek.elbette sayın genel başkanımız yaşı hayli ilerlemiş bir genç kadar enerjisi olmayabilir fakat yüreği sağlam.şimdi hemen bu haberi okur okumaz feravan etmenin manası yoktur.haber ne kadar gerçek ne zaman nerde kimler karar vermişler varmı detay yoktur. aman haaa oyunlara gelmeyelim sağlam duralım bugün için bir recai kutan genel başkansa binlerce erbakanların kutanların var senin.bakın bizler kimlerle uğraşıyoruz, bir zamanlar bizlerle aynı safta şimdi yaptığımız gibi fert fert köy köy dolaşıp davamızı birlikte anlattığımız insanlara dönüp tekrar hakkın üstün olduğundan yalnış yoldasınız diyerek narkozdan gafletten uyandırmapa çalışıyoruz. önceden başka partililerle mücadele ediyorduk şimdi sırf kendi insanımızla mücadele ediyor ve uyandıramıyoruz.inşaallah tüm inananlar hakkında hayırlara vesile olsun diyorum şu içinde bulunduğumuz üç ayların hikmetine bizler için tüm dünya müslümanlarının kurtuluşu için kimseyi incitmeden kırmadan dua ederek hidayet dileyerek cümleten yola devam edersek maksatımız hasıl olur inşaalah ALLAH yolumuzu daim etsin bakın görün ne müjdeler geliyor hepimize.Selametle kalın.

    talha aksoylu-sivas / 31 Temmuz 2007 21:19

  • elif kardeş haklı

    evet maalesef bıktım usandım bir fikir söylerken kendimi düşmanmış gibi hissetmekten. adeta tabu olmuş bazı şeyler. bu bir isyan değil başkaldırı değil ihanet değil. sadece derdimizi bu millete daha kolay anlatacak ve kendini dinletecek göze gönle hitap edecek bir genel başkan açıkcası. elif kardeşimizin demesi gibi bu içten gelen bir feryadın dışa cereyanı. belki bu bir kıvılcım olacak ama bir milletin ayağa kalkmasına vesile olabilirde. hiç mi yok yetiştiremedikmi bu boşluğu dolduracak bir adam. bu dava bu kadar boşmu. ortada bir sorun var çok büyük bir sorun hemde. işte burdan bağırıyorum kral çıplak. istesenizde istemesenizde kabul etsekte etmesekte kral çıplak. büyük gövdeyi harekete geçirecek bir baş lazım artık. çok mu zor bu gerçeği kabullenmek. davayı satalım demiyoruz 2,5 olan oyumuzu 1,5 yapalım demiyoruz milli görüşü hakettiği yere yeni bir dünya nın güçlü bir türkiyenin kurulması için dünyanın dört bir yanında akan kanın gözyaşının durması için en büyük parti yapalım diyoruz. tekrar elif kardeşim dediği gibi 2,5 yetmez bize 25 te yetmez akp gibi bir parti 50 oy alıyorsa 75 almamız lazım bizim.
    ha bu demek değildir ki değişmezse biz yokuz. değil 2,5 binde 2,5 te olsa bu davanın yine peşindeyiz. tek kelimeyle bu davanın sonu toprak dönen alçak olsun… selam ve dua ile

    muradim78 / 31 Temmuz 2007 20:57

  • Yerinde bir karar

    Arkadaslar önce halkimizin Milli görüsü sindirmesi gerek yoksa yarin bir zorlukla karsilastigimiz da bu halk bu yükü kaldiramaz biz Türkiyeyi degil bütün insanligi kucakliyoruz bu halk kitlesi ile bunu yapamayiz bizim daha cok calisip halkimiz egitmemiz lazim ki milli görüs insanliga Saadet sunabilsin Halk milli görüscü olmadan iktidara gelmek ne getirir bize bir kilo seker caya veya bir ceyrek altina degisir. Recai kutan la yola devam .

    N.Kocak / 31 Temmuz 2007 20:56

  • Saadet Partisi

    Sevgili Arkadaslar, yorumlarinizi okudum, ama maalesef yanlis bir yolda yürüdügümüzü fark ettim. Yok efendim Fatih,Numan,Arif abi ve digerlerinin isimleri ortada Saadet partisi baskanligi icin dolasiyor. Kendinizi Recai Hocamizin yerine koyun ve düsünün, O Insan ömrünü bu davada , Hocamizin yaninda, iyi günde ve kötü günde beraber oldu. Lütfen elestirilerimizi veya tekliflerimizi sorumlulara yazili veya telefon araciligi ile ulastiralim. Ben Avrupada ikamet ediyorum ama eminimki Hocamda ve O degerli Arkadaslari Milli Görüsün Siyasi kanadinin nasil olusacagini degerlendiriyordurlar. Sevgi ve Saygilarimla.

    Kahraman / 31 Temmuz 2007 20:45

  • Muzaffer kardes

    hepimiz insaniz ve hepimiz hata yapariz. Gidenlerde suc aramak meselesi ayri bir seydir.

    Eger bu davanin hakk dava olduguna inaniyorsak, gidemeyiz. Birine küstük diye, birileri bize hakkettigimiz degeri vermiyor diye, hele hele istedigimiz yerlere gelemiyoruz diye bu dava terkedilemez.

    Eger baskanliga düsünülen bir adam, baskanliga getirilmedigi icin ayriliyorsa, demekki bu davaya inanmamis. Bu davaya inanmayanin da bu davanin basinda isi yok.

    Elbette belki de bizim dava yanlistir, onlarin sectigi yol dogrudur. Herseyi ve mutlak dogruyu bilen ancak Allah’tir. Ama bu davanin basina bu davaya ellerini degil, gönüllerini vermis insanlar gerekir.

    Onlardan da o makama gereken kapasitede kac insan var icimizde, sanirim Erbakan Hoca bizden daha iyi biliyordur.

    Ordaki adamin, tek saniye bile düsünmeden kendisine yapilacak teklifleri elinin tersiyle itebilmesi lazim ki, ben ismi en cok zikredilen Numan Kurtulmus’un bu özellige sahip olduguna inanmiyorum.

    Özelestiri yapalim, yaptigimiz hatalari anlayalim ve düzeltmeye calisalim. Ama hata ararken milletin bahane olsun diye söyledigi sözleri baz almayalim.

    Bak ben yurtdisindan geldim bir ayligina, sirf secimde calisayim diye. Ilce merkezine bir gittim, “zafere inanan” tek biri bile yok. “%6 alirsak bize yeter” diyorlar boyuna. Üc ev sohbeti planlaniyor, ikisi iptal ediliyor, yeterince adam bulunamadigindan.

    HATA bizde, basimizda degil.

    Selam ve Dua

    Ahmet Y. / 31 Temmuz 2007 20:24

  • Sevgili İlhami kardeşim

    Hz. Ömer kendinden sonra gelecek olan halifeyi belirlerken, kendi oğlunu bu komisyona seçilmeme şartı ile atamasındaki hikmeti düşünmek gerekir.

    Muzaffer Baltaci / 31 Temmuz 2007 18:46

  • Ahmet kardeşime

    Bir çatışmanın hiç bir zaman tek tarafı, bir bölünmenin tek tarafı olmaz. Biz hep giden arkadaşların suçlarını tartıştık, acaba biz o zaman hiç mi hata yapmadık, şu an hiç mi hata yapmıyoruz. Her zaman haklı olan bizmiyiz.

    İstişare kurumunu kuşa çevirmemiz bize vebal olarak yeter herhalde.

    Muzaffer

    Muzaffer Baltaci / 31 Temmuz 2007 18:42

  • DURMAK YOK YOLA DEVAM

    MUHTEREM GENEL BAŞKANIMIZ RECAİ KUTAN İLE YOLA DEVAM EDİYORUZ. DIŞARIDAN GAZEL OKUYANLARA ALDIRMADAN DAVAMIZDAN ZERRE MİSKALİ SAPMADAN DEVAM EDİYORUZ. EFENDİLİĞİN, DÜRÜSTLÜĞÜN, SAYGININ VE VEFANIN EN GÜZEL ÖRNEĞİ GENEL BAŞKANIMIZKEN ONDAN VAZGEÇİP SONRA DA PİŞMANLIKLARI NİYE OYNAYALIM…

    Mahmut ARDIÇ / 31 Temmuz 2007 17:07

  • Yeteeeer…!

    Selamünaleyküm,yeter ya yeter artık 10 gündür ağlamaktan gözlerim şişti.nedir bu teselli arıyoruz kızıyoruz.şu yazılanlara bir bakın herkes alim herkes dava eri ama herkes birbirine kızıyor.herkes en iyisini biliyor.ama gerçek bu yüzde iki nokta üç.mesele lider meselesi filan değil.nerelerde nasıl hata yapıldığı.biz hemen milleti suçlayıp işin kolaycılığına kaçıyoruz.ne yaptık ne çalıştık.37 yaşındayım.20 yıldır elhamdulillah bu davanın içindeyim.benim ilçemde zerre miskal seçim çalışması yapılmadı.iki defa ayıp olmasın kabilinden arabayla gelindi bağrış çağrış seçim bitti.kendi kendimi teselli ettim yayladağı hep böyledir amma diğer yerler böyle değildir.yayladağı zayıftır diye buraya ağırlık vermiyorlar dedim hep.ama maalesef her tarafta gerçek buymuş. ibrahim tenekecinin dediği gibi kendimi aldatılmış hissediyorum..,

    Habibi Neccar / 31 Temmuz 2007 16:38

  • kutan

    kesinlikle yanlış bir karar partinin başına her yönüyle makul bir lider geçmeli. milli görüşe darbe vurmaya kimsenin hakkı yok.

    arif gürsel / 31 Temmuz 2007 15:16

  • Pes vallahi

    Erbakan Hoca’yi da istisare yapmamaklar sucladiniz ya, helal olsun size. Adam bu yasinda, biz yorulduk diye yatarken hala oturuyor, düsünüyor ve istisare ediyor.
    Hatirlarmisiniz, Peygamberimiz kafirlerle o antlasmayi imzaladiginda en cok Hz. Ömer karsi cikmisti.
    Biz de havalara girmisiz, bizim aklimiz anlamaya yetmiyor diye verilen kararin yanlis oldugunu düsünüyoruz.

    Bugün basta Numan Kurtulmus’u görmek isteyenler ne cabuk unuttular zamaninda basta Tayyib’i görmek istemelerini.
    Yine ayni hikayeleri mi okumak istiyorsunuz?

    Milli Görüs siyasi bir dava degildir. Bizim amacimiz, milletin gözünü boyayip, onlara hos görünerek iktidara gelmek degil.
    Bizim amacimiz, milleti uyandirmak, onlarin gözlerini acmak. Ancak o zaman bize verdikleri oy, gercek bir oy’dur ve ise yarar.

    Yoksa ici bos balona benzer, ve bazilari 1997′de gördügümüz gibi 11 ay icinde bu balonun havasini söndürürler.

    Önemli olan. bizim ne kadar oy aldigimiz degil, bu milletin ne kadarinin Milli Görüscü oldugudur.

    Selam ve Dua

    Ahmet Y. / 31 Temmuz 2007 15:01

  • SEVGİLİ TARKAN KARDEŞİME

    FATİH BEY BİR NEFERDİR AMA YÜKSELEREK HAK EDEREK O MERTEBELERE GELİRSE O ZAMANDA BU BABADAN OĞULA GEÇEN MİRAS MI DİYECEĞİZ YOKSA AKILLI VE BASİRETLİ İNSANLARIN YAPTIĞI AYRIMI YAPARAK BU BİR TAKDİRATMI DİYECEĞİZ BÖYLE BİR İHTİMAL MEVCUT O İHTİMAL GERÇEKLEŞTİ DİYE O ŞEKİLDE BİR DÜŞÜNCE TARZI AKLİ VE MANTIKİ DEĞİL.KİME NASİP OLURSA O GEÇER DÜMENE İSME BAKILMAZ BURADA DÜNYEVİ HIRSLAR OLMAZ ONDAN DOLAYI SALTANAT GİBİ DÜNYA İHTİRASI KOKAN KELİMELERİN YERİ OLMAZ OLURSA BUNUN AYRIMINI YAPACAK KADAR FERASET SAHİBİ DEĞİLSEK YOL YAKINKEN BU YOLA GİRMEYELİM ÇÜNKÜ BURASI ÇİLE YOLUDUR BURADAKİLER ÇETİN İMTİHANDAN GEÇERLER DİYELİMKİ ALLHÜ TAALA İMTİHAN OLSUN DİYE ONA NASİP ETTİ OZAMAN BU BÖYLE NİYE OLDUMU DİYECEĞİZ YOKSA TAKDİRAT BÖYLEMİ DİYECEĞİZ.HERŞEYİ ALLAHÜ TAALA BELİRLER GÜÇ VE KUDRET SAHİBİ ONDADIR KULLAR SADECE BOYUN EĞER.TABİİ KULUN KALBİ BOZULMAMIŞSA KULUN KARARINI ALLAHU TAALA TAM İSABET ETTİRİR. BURADA KALBİ SAĞLAM OLMAYANLAR HASTALIKLI KALBE SAHİP OLMAYANLAR DÖKÜLÜR.HAK VE HAKİKAT BİLİNCİNE SAHİP ÇIKARAK TAVİZ VERMEDEN YÜRÜMEK ESASTIR BU GİBİ ŞEYLERDEN TAVİZ VERİLİYORSA O ZAMAN REVİZYONA GEREK DUYULUR BUNUN DIŞINDA YALNIZCA İTAAT EDİLİR.

    SAYGILAR

    İLHAMİ / 31 Temmuz 2007 14:57

  • BU BÖYLE GİTMEZ

    ERBAKAN HOCANIN KARARINA KARIŞILMAZ AMA ARTIK GENÇ YÜZLER LAZIM DEĞİL Mİ? KUTAN MÜTHİŞ BİR İNSAN AMA BUNDAN SONRA LİDERLİK VASFINA DAHA ÇOK YAKIŞACAK GENÇ BİR İSİM GEREKİYO.. YOKSA BİZ 2,5 LARA MAHKUMUZ..

    present / 31 Temmuz 2007 14:57

  • ÇOK ÖNEMLİ

    BAKIN ARKADAŞLAR ÖNCE KENDİNİ BU PARTİNİN BEKÇİSİ ZANNEDEN BAZI KARDEŞLERİME YAZIYORUM BİZ BELKİ SİZDEN DAHA İYİ MİLLİ GÖRÜŞÇÜYÜZDÜR
    BİZ YARAYI TEDAVİ EDELİM DERKEN SİZ KANGREN EDELİM DİYORSUNUZ

    İKİ AKP YE OY VEREN ARKADAŞLARA USLUBUNUZ ÇOK SERT.VE EMİN OLUN ÇEVREMDEKİ BİRÇOK İNSAN BU SERT USLUBDAN DOLAYI VERMEDİ BU DA SİZİN ÜZERİNİZE VEBAL

    İNSANLARIN ÇOĞU AŞINDA İŞİNDE.GAZETE OKUMUYORLAR MEDYAYI TAKİP ETMİYORLAR SİZİN BİZİM BİLDİĞİMİZİ BİLMİYORLAR SİYONİZİM NEDİR ANLAMIYORLAR BU İNSANLARI OY VERDİKLERİ İÇİN BU KADAR SERT ELEŞTİREMEZSİN

    VE SANKİ BAZI ARKADAŞLAR CENNETİ KAZANMIŞLAR GİBİ RAHATLAR DOLU DOLU %3 YETER DİYORLAR
    AMACIN VATANI KURTARMAKSA YETMEZ
    EVLADININ VE GENÇLERİN AHLAKINI KURTARMAKSA YETMEZ
    SİYONİZMİN PROJELERİNİ BOZMAKSA YETMEZ
    KENDİNİZİ KANDIRMAYIN
    PARTİ AKİDE MESELESİ DEĞİLKİ BAŞKANI DEĞİŞMESİN
    FARKLI YOLLAR KULLANILMASIN
    DÜŞMANIN SİLAHI İLE SİLAHLANIN DİYEN BİR PEYGAMBER VAR
    AKP BU OYU NASIL BAŞARDI
    TEK CEVAP TAYYİP BEYİN KONUŞMA BECERİSİ
    DÜNYANIN EN GÜZEL FİKİRLERİNE DE SAHİP OLSAN ANLATMA USLUBUN GÜZEL DEĞİLSE ETKİLEYİCİLİĞİ SIFIRDIR
    BİZLER GENÇ DEMİYORUZ GÜÇLÜ HATİP DİYORUZ SÖZLERİMİZİ TOPLUMA DAHA İYİ ANLATACAK
    NEDEN DİN DEĞİŞTİRELİM DER GİBİ BİZLERİ SAHTE MİLLİ GÖRÜŞÇÜ OLARAK LANSE EDİYORSUNUZ
    BEN BU PARTİNİN %3 ALMASINI KABUL ETMİYORUM BUNU BAŞARI GÖRMÜYORUM VE EN ÖNEMLİSİ BAZILARI GİBİ CENNET BİLETİ ALMIŞ GİBİ HUZURLU FELAN DEĞİLİM
    BEN YÜZDELERE BAKARIM AMACINIZ DEVLETİ YÖNETMEKSE
    BEN YÜZDELERE BAKARIM AMACINIZ SİYONİZME HÜKMETMEKSE
    KENDİNİZİ KANDIRMAYIN
    BU İNTİHARDIR
    BİLE BİLE KAYBETMEKTİR
    SONUCA BAŞTA RAZI OLMAKTIR
    AMA BÖYLE OLMAK ÇOK İYİ MİLLİ GÖRÜŞÇÜYÜM DEMEKTE DEĞİLDİR
    BU BÖYLE BİLİNE
    EDİTÖR BEY BENİM GİBİ DÜŞÜNENLER NİFAKÇI DEĞİL İÇİ YANAN VE ÇARE ARAYICILARDIR UMARIM YAYINLANIR

    ELİF / 31 Temmuz 2007 14:45

  • Milletin Görüşü

    Siz merak etmeyin arkadaşlar, bu seçim dönemi öncekilerden çok farklı oldu.
    Hocamızın konferansları ve mitingleriyle milletimiz milli görüşün ciğerini öğrendi.
    Hiç tahmin edemeyeceğiniz insanlar izledi evlerinde bunları.
    Eskiden bize yüzünü buruşturarak bakanlar, saadetlilere sempati ile bakıyorlar. Bundan sonra kendimizi anlatmak için işimiz kolay.
    Bu seçimin sonucu sadece millletimizin dayatmaya cevabıdır. Ne Saadetin başarısızlığı, ne de AKP nin başarısıdır.

    Berk / 31 Temmuz 2007 14:41

  • farketmez

    biz çalışmıcaz etmicez sonra seçimden sonra recai kutanla olmuyo dicez bırak bunları biz kocaelide 8,3 oy aldık demekki
    oluyormuş çalışınca biz kocaelide aldık ama istanbul ankara gibi yerlerde neden bizden az oy aldılar önceliklesormak istiyorum neden az çalıştılar biz leptoplarla hocamızın konferansları izlettildik ankara nerdesin istanbul nerdesin hata bizde sonrada kutan degişmeli diyozhangi yüzle diyoz bize yakışmıyo bu sözler

    sensızolmuyo / 31 Temmuz 2007 14:38

  • veda hutbesi

    genel başkan arayanlar veda hutbesini okusun.
    ya bu arkadaşların islamdan haberleri yok yada kasıtlı yapıyorlar.zaten 5 yıldır müslümanlar kuran ve sünnetten uzaklaştılar ılımlı müslüman oldu bazı müslüman kardeşlerim,bu dava parti davası değil,eğer parti olsa idi
    şimdiye kadar bu davanın önü kesilmezdi ve çoktan tek başına ikdıdara gelirdi mason localarına kayıtlı oldunmu
    iş biterdi selam ve dua ile

    faruk / 31 Temmuz 2007 14:31

  • YANLIŞ YAPIYORUZ

    ARKADAŞLAR PARTİYİ AKİDELEŞTİRDİĞİMİZİN FARKINDA MISINIZ
    BAZI ARKADAŞLAR PARTİYİ İSLAM OLARAK ADDETMİŞ
    O ZAMAN MECLİSE GİRDİĞİMİZDE BİZLER İSLAMİ HÜKÜMLERE GÖRE Mİ YEMİN EDECEĞİZ
    VEYA ATATÜRKÜN KABRİNE BU İSLAMA TERSTİR GİTMEYECEĞİZ Mİ DİYECEĞİZ
    BİZ BAŞA GELİR GELMEZ BAŞÖRTÜSÜ HEMEN PROBLEM OLMAKTAN ÇIKACAK MI
    PEKİ SÜREÇ BİZE BUNLARI YAPTIRMAZSA O ZAMAN HALKA NE DİYECEKSINIZ
    TAKİYYE CAİZ Mİ DİYECEĞİZ
    AMA PEYGAMBER HİÇ TAKİYYE YAPMADI
    PARTİLER YÖNETİME TALİP OLMAK İÇİN YAPILAN GİRİŞİMLERDİR
    VE PARTİ BAŞKANI OLMAK İÇİN YAŞI GEÇKİN OLMALI DİYE BİR KURAL YOKTUR
    NEDEN BU DÜŞÜNCEYE KARŞI DURUYORSUNUZ
    VE BUNU SAVUNANLARI SAHTE MİLLİ GÖRÜŞÇÜ İLAN EDİYORSUNUZ
    PARTİMİZDE BU DAVAYI ANLAYAN SAVUNAN KİMSE YOK MU ŞİMDİ
    PARTİYE SİNERJİ GETİRECEK
    BU FOBİYLE YAŞANMAZ
    BU DOĞRU DEĞİLDİR
    EN ÖNEMLİSİ GERÇEKTEN AMACIMIZ DEVLETİ YÖNETİP SİYONİST OYUNLARLA MÜCADELE ETMEKSE O ZAMAN %3 LERDE KALMAK İÇİN ISRARIMIZ NİYE
    ÜLKE YANARKEN VE GENÇLER BATAKLIĞA DOĞRU GİDERKEN BİZ HALA BU MESELEYİ HALLEDEMEDİK
    AKLIM HAFSALAM ALMIYOR HOCAMIZ DA YANLIŞ YAPAMAZ MI
    SONUÇTA PEYGAMBER DEĞİL
    TARİKAT REİSİ GİBİ BU KADAR TESLİMİYET DOĞRUMU
    SİZ SAHABE HAYATINI HİÇ OKUMADINIZ MI
    HENDEKTE FİKİR VEREN SELMANI FARİSİLERİ
    BEDİRDE YER GÖSTERENLERİ
    TABİKİ HOCAMIZIN BU ALANDAKİ BİLGİSİ BUYUK
    AMA BİZ HOCAMIZI DEĞİŞTİRELİM DEMİYORUM
    DAHA AKTİF KONUŞMASI DAHA ETKİLEYİCİ BİRİSİ VE BEN İLLA YAŞI GENÇ OLSUNDA DEMİYORUM
    YOK EĞER BU PARTİDE RECAİ KUTAN DAN BAŞKASI DAVA ERİ DEĞİL DİYORSANIZ O ZAMAN İŞTE ÜZÜLÜRÜM
    KAÇ YILLIK DAVA BAŞKA ERLER ÇIKARAMAMIŞ DİYE

    ELİF / 31 Temmuz 2007 14:27

  • FATİH ERBAKAN MI !

    FATİH ERBAKAN HOCAMIZIN GÜLÜ BAŞIMIIZN ÜSTÜNDE YERİ VAR AMA NİYET PARTİNİN BAŞINA GEÇİRMEKSE DİYEBİLİRİMKİ MİLLİ GÖRÜŞ HAREKETİ YÜZDE 2 LERİ BULMAYI BIRAK TARİH SAYFASINDAN SİLİNİR İNSALLAH ÖYLE BİR HATA YAPMAZLAR MİLLİ GÖRÜŞE EN BÜYÜK DARBEYİ VURMUŞ OLURLAR…

    tarkan / 31 Temmuz 2007 14:26

  • Sorun ne önce bunu bulalım

    Sorun Milli Görüş zihniyeti değil.Sorun Saadet Partisinin görüşleri değil.
    Şimdi tüm kardeşlerime soruyorum.2002 de %2.5 almıştık şimdi %2.3.Geçmişe dönüp baktığımızda sizce Milli Gazetenin yayın politikası başarılı olmuş mu.TV 5 in yayın politikası başarılı olmuşmu.Saadet Partisi kendisini ifade edebilmiş mi.İnsanların aklında sadece AKP karşıtlığı,tayyip karşıtlığı gibi şeyler kaldı geçtiğimiz 5 yıldan.
    Biz Milli Görüşü anlatamadık ki insanlar bizim AKP den farkımızı anlasın.Milli Görüşe acilen bir gazete daha lazım fakat bu gazete Milli Gazete gibi direkt Saadet Partisiyle anılmayacak.İslami fikriyatı ve Milli Görüş ağırlıklı olacak.Kültür-sanat,edebiyat,felsefe,psikoloji,siyaset gibi içeriklere sahip olacak gençliğe hitap edip heyecan verecek Entelektüel ve fikir adamları ile gençleri buluşturacak öyle bir gazete oacak ki Saadet Patili olamayan hatta Saadet Partisini hiç sevmeyen insnalar bile bu gaztenin kalitesini takdir edecek alıp okuyacak.Çünkü hocamınız dediği gibi gençlik bu davanın motorudur.Gençliği şuurlandırcak ise fikir adamları ve fikir üreten ,gençlerin bilgi,inanç ve azimlerini arttıracak yayın organlarıdır.Yine bu tarz bir TV kanalı da kurulabilir.

    Ayrıca Saadet Partisi teşkilatlarında malesef liyakatli ve ehil olamayan insnlar da var,bununda bilincinde olmalıyız.Ben saadet partisne oy vermeyenin ecedanı.. .. bilmem ne diyerek oy toplamaya çalışan sp ilçe teşkilatında yönetici gördüm,milleti kafir ilan eden,itici konuşmlar yapan çok fazla kalp kıranları gördüm,ve böyle başarıya ulaşlımadığını biliyorum.Ben daha nazik üslüplar kullanarak birçok arkadaşımı zamanla ,bir anda değil ,saadet partisine oy vermeye hatta bu davayı benimsetmeyi başardım çok şükür.

    Davamızdan vaz geçmeyeceğiz tabiki.Ama özeleştimizi yapmalıyız,çünkü hatalımızı biz görmesekte başkaları görür o yüzden bize hnatalarımızı söyleyenlere kzımayalaım ders çıkarmaya çalışalım.
    Çünkü bu vatan bize emanet.İslam coğrafyası bize emanet ve 6 milyar insnalık alei bize emanet.Herkewsin bizden beklentisi var.

    Sayın editör bazen mesalrım yayınlanmıyor.Umarım bunu dikkatten kaçmaz çünkü önemli.

    Genç Milli Görüşçü. / 31 Temmuz 2007 14:24

  • BENCE YANLIŞ İSİM !

    NUMAN KURTULMUŞ gibi METE GÜNDOĞAN gibi İLYAS TÖNGÜŞ gibi MUKADDER BAŞEĞMEZ gibi TEOMAN RIZA GÜNERİ gibi MİLLETTEN SÖKE SÖKE OY ALABİLECEK İNSANLAR VARKEN NEDEN RECAİ KUTAN? RECAİ KUTAN KÖTÜ DEMİYORUM LİDRLERİN İÇİNDE EN AKLI SELİM İNSAN O, AMA MİLLİ GÖRÜŞ OYLARINI TOPLAYACAK BİRİSİ DEĞİL…

    kenan / 31 Temmuz 2007 14:22

  • Yemezler

    Birileri çıkmış, bir iki sosyolojik kelime öğrenmiş, hamasi nutuklar atıyo, genel başkanlık sevdasına düşmüşler, bazı fitneciler de pohpohluyor.

    Berk / 31 Temmuz 2007 14:17

  • YANLIŞ ANLAMAYIN!

    YILLARDIR ERBAKAN HOCAMIZA BU MİLLET NİYE OY VERDİ? PROFESÖR DİYE Mİ BİLİM ADAMI DİYE Mİ BÜYÜK PROJELERİ VAR DİYE Mİ? TABİ Kİ HAYIR! MEYDANLARDAKİ GÜÇLÜ HİTABETİNE KÜKREYİŞİNE OY VERDİ! BİZİMDE MEYDANLARDA KÜKREYECEK MİLLİ GÖRÜŞÜN ESKİ OYLARINI TOPLAYACAK BİR GENEL BAŞKANA İHTİYACIMIZ VAR,,LİDERE DEMİYORUM LİDERİMİZ ERBAKAN GENEL BAŞKAN DEĞİŞMELİ DİYORUM OY TOPLAMAMIZ İÇİN. BU MİLLET OY VERMİYOR KARDEŞİM,VERMİYORSA BİZDE ZORLA ALACAK DİNAMİK, HİTABETİ GÜÇLÜ BİR GENEL BAŞKANLA DEVAM ETMELİYİZ…AYRICA MİLLİ GÖRÜŞ SP DEN İBARET DEĞİL SP SADECE SİYASİ ARENADAKİ TEMSİLCİMİZ

    oktay / 31 Temmuz 2007 14:17

  • şükür

    Üç şeye çok Şükretmemiz gerekiyor:
    1- Milli Görüş gibi bir davada olduğumuz için
    2- Necmettin Erbakan gibi bir liderimiz olduğu için
    3- Recai Kutan gibi bir genel başkanımız olduğu için…

    necmettin alemdaroğlu / 31 Temmuz 2007 14:15

  • Isin Ehli Kim ?

    Mesele bizlere kalabaliklarin oy vermemesi degil.
    Kendi icimizde bir türlü Recai Kutan’i Baskan olarak kabul edemeyisimiz. Kendi icimizde kabul edemedigimizden, tasra teskilatlari bu secimlerde yattilar. Merkeze yakin olanlar sadece calistilar. Bir yüz yil daha böyle gitse yine ayni sonuc cikacaktir.
    Ila Numan Kurtulmus meselesi degil bu is, Teskilatlari harekete gecirecek. O geldigi zaman Teskilati bir heyecan sarmasi gerekicek. Allah Rasulu dahi en ac kaldiklari noktada, insanlara umut asilamistir. Istanbul’un fathinin müjdesini vermistir. Ama hastalandigi zaman, Namazi kildirmak icin Ebu-Bekir’e söylemistir.
    Bana kim söyleyebilirki Recai Abi geldigi zaman Teskilatimiz heyecanlaniyor, insanlar kosusturuyor. Bunu Erbakan hocam yapiyordu, ama yasi, rahatsizligi ve cezasi yüzünden bir yere gidemiyor. Bu isleri kim yapacak ? Eger sadece itaat edeceksek, basari burdan geciyorsa.
    Secimlere girmeden itaat edelim !

    Habip Dagli / 31 Temmuz 2007 14:08

  • GENEL BAŞKAN DEĞİŞMELİYDİ !

    RECAİ KUTANA KİMSE KÖTÜ DİYEMEZ BU DAVAYA ÖMRÜNÜ VERMİŞ BİRİSİ BAŞIMIZIN ÜSTÜNDE YERİ VAR AMA BUNU TÜRK MİLLETİNE ANLATAMIYORUZ İŞTE 2 SEÇİMDİR! MİLLETİN CAZİBESİNİ ÇEKECEK Bİ LİDER OLMALI RECAİ KUTAN BAŞARISIZ DİYE DEĞİL MİLLETTEN OY ALMAMIZ İÇİN GENEL BAŞKAN DEĞİŞMELİYDİ BENCE !

    serdar / 31 Temmuz 2007 14:07

  • iftira etmeyin ve sakin olun hocamı üzmeyin

    beyler bu yorumlar iyiniyetli insanların yorumları olmaz, hele hele teşkilatçı birinin yorumu hiç olamaz

    a rahim / 31 Temmuz 2007 14:06

  • çok önemli okutunuz

    peygambar efendimiz veda hutbesinde buyuruyorki ağzası kesik siyah bir köle size allahın indirdikleriyle hükmederse ona itaat ediniz ne varmış recai beyde aklınızı başınıza alın ziz nebiçim saadetlisiniz sabretmesini biliniz zafer inananlarındır elif hanım kadın kafasıyla düşünüyor normaldir o yakışıklı birini istiyor ama yaşlı babasını çok seviyor bence bab
    asıda yaşlanmış genç bir baba alsın komutana itaat zaferi getirir bizler itaat edecez ölene kadar ELHAMDÜLİLLAH

    ahmet / 31 Temmuz 2007 13:58

  • FATİH ERBAKAN LA ASLAAAAAAA

    O DAHA ÇOCUK VE BU DAVA KİMSENİN TEKELİNDE DEĞİL ONUN LA ASLAAA ÇALIŞMAMMM ASLAAA SİLİN BU FİKRİ KAFANIZDANN KRALLIKMI BU YAA BABADAN OĞULAAAA OLMAZZ KESİNLİKLE OLMAZZZ

    hasan / 31 Temmuz 2007 13:55

  • yeni lider belli!!!!!

    Bunu anlamayacak ne var yeni lider FATİH ERBAKAN genç olduğu için hocam liderlik işini Kutan beyle idare ediyor Büyüyünce fatih ERBaKAN geçecek… babadan oğula ya bu işler..Hocam biz yolundayız selametle

    mücahit mücahit / 31 Temmuz 2007 13:47

  • sadakat

    slm güzel kardeslerim bizim genel baskanlik gibi bir sorunumuz yoktur,cünkü bizim Erbekan Hocamiz gibi bir liderimiz var Elhamdulillah hocamiz hayatta iken ona sadakat ve biat boynumuzun borcudur,bizler büyük bir misyonun sahipleriyiz,bazi kardeslerimiz genel baskanlik sorunu oldugunu söylüyorlar Allah rizasi icin böyle oyunlara gelmeyelim,dünyanin en yakisikli adaminida getirsek yine oy vermeyen vermez (bu daha toy der,tecrübesiz der bir cok bahane bulurlar.InsaALLAH bu sefer yayinlarsiniz Allah“a amanet olun

    gurbetci / 31 Temmuz 2007 13:34

  • Çok İsabetli Bir Karar

    Bence muhterem Erbakan Hoca’nın almış olduğu “Kutan’la devam” kararı oldukça isabetli bir karar olmuş gerçekten de. Çünkü Saadet Partisi’nin 2009 yerel seçimlerinde de ,ne kadar idealist olursak olalım, malesef çok başarılı olamayacağı özellikle 22 temmuz seçimlerinden sonra ortaya çıkmıştır. Böyle bir durumda genel başkan değişikliğine gitmek, hem yeni belirlencek genel başkan açısından hem de genel olarak milli görüş camiasında olumsuz/ümitsiz bir durum meydana getirecektir. Bu yüzden genel başkanlık mevzuuna çok fazla takılmayıp lidere itaatte kusur etmememiz gerekiyor bence.mili görüşçü kardeşlerimizin diğer seçimler için yusuf erdoğan ın yorumunda göstermiş olduğu taktiği uygulamaları faydalı olabilir diye düşünüyorum. Ama ondan önce ve en önemlisi Hak davayı savunduğunu iddia eden bizlerin yaşamlarına çeki düzen vermeleri gerekmektedir. Her şeyden önce kendimizi düzeltmeliyiz bence. Selamlar..
    O ne diyorsa o!!

    ömer taha / 31 Temmuz 2007 13:22

  • boş %47 olmaktansa;dolu dolu %2,5 olmayı tercih ederim !!!

    bundan sonra her seçimde %2,5 alacağımızı bilsem dahi hakk olduğuna inandığım davada sonuna kadar devam edeceğim !kimse anlamaz,kimse bilmez mi ? biz hocayı değil,hocayı hoca yapan düşünceyi sevdik !biz hocayı seviyoruz derken,manayı anlamlandıran milli görüşü sevdik !bazıları bizi tabiri caizse bizi gaza getirmeye çalışıyor !burdan ilan ediyorum ! yılmayacağız !

    bakın kardeşlerim size bir kıssa anlatayım !bu kıssadan herkes bir hisse çıkarsın !libya italya tarafından işgal altındaydı !bir kahraman çıkmış ve 25 yıl boyunca italyanlara kök söktürmüştü !bu savaş esnasında çoğu mücahid ölüm pahasına bir dizini bağlar ve ola ki savaş esnasında cepheden kaçmaya kalkarım diye önlemini alırmış !bu kardeşlerim öleceğini bile bile bu işi yaparken bazıları italyanlarla işbirliği yapmış ! yani arkadan vurmuşlar !şimdi biz kimi örnek alalım ! hakk bildiğimiz davayı şahıslara ya da oy oranına mı indirelim !ya da kolayımı seçelim !müslüman zoru sever !

    lütfen kardeşlerim oyuna gelmeyin !samimiyetle söylüyorum ki ben çok huzurluyum !

    boş %47 olmaktansa;dolu dolu %2,5 olmayı tercih ederim !!!

    uhud-yavuz selim demir / 31 Temmuz 2007 13:10

  • SABRETMEKTEN VE DİRENMEKTEN VAZGEÇENLERE

    Size ne oluyorki kalabalıklar oy vermedi diye davanızdan vazgeçiyorsunuz.
    Söylenilenlerden hangisi gerçek değildide böyle konuşuyorsunuz.
    Şuna inanmıyorum Erbakan hoca ve kutan hakkında yazanlar oylarını AKP ye verdiler şimdide burada Milli görüşçü gibi davranıyorlar.
    Hem Allahın vadi var siz anlatacaksınız hemen herkes size oy verecek.Herşey bu kadar kolaymı.
    817.000 insan oy vermiş Milli görüşe.
    Bizler burdayız OKÇULAR TEPESİNDEYİZ.
    Gidenler gitsin bizleri düşünmesinler.Davaları zaten olmadığı için düşünmelerine gerek yok.Yolları açık olsun

    tolga arıcı / 31 Temmuz 2007 13:05

  • sakin olalım

    Arkadaşlar biraz sakin olalım. Yorumlar arasında birkaç yorum dışında kiler hemen panik. dağılma yada isyan gösteriyor. Ne oluyor beyler? Bizler MİLLİ GÖRÜŞÇÜYÜZ. Diğerleri ile kendinizi ayırt edemiyormusunuz? Ya kardeşim ERBAKAN hOca olmasaydı sen MİLLİ GÖRÜŞÇÜ olabilirmiydin? Önce MİLLİ GÖRÜŞ’ün ne olduğunu nerden geldiğini amacını hatıryaın sonra karar verin. TAYYO-2 gÖmleği giyenlerden olmayın. Ne denek çeker gideriz? Onlardan ne farkınız kalıyor ozaman? Akıllı olun. ERBAKAN HOCA buna karar vermişse vardır bir bildiği. Aksini düşünen esefle kınıyorum. Tekrar düşünmenizi ve HOCAMIZA saygılı olmamız gerektiğini düşünüyorum.

    mücahit türk / 31 Temmuz 2007 13:00

  • SAADET PARTISI SECIMLERDE GOREVINI YAPMISTIR…

    sımdı konuya bakın daha dune kadar hıce sayılan bır partı sımdı ne oldu da herkesın derdı halıne geldı…bunu anlayın kı mıllı gorusun buyuklugunu anlayın…
    sımdı kucumseyenlere bakıyorum da bu ınsanlar ON kısıyı yonetemez halde olanlar..
    sımdı kalkmıs akıl verıyorlar…
    yahu bırakın bu ıslerı…
    bız lıderımıze baglıyız, onun bıldıklerı bızımkıyle tartısılmaz…
    SABREDENLER MURADA ERER…
    BOLUNMEYIN PARCALANMAYIN,ALLAH’IN IPINE SIMSIKI SARILALIM!!!…

    recep41 / 31 Temmuz 2007 12:55

  • Milli Görüş’ü gömleği değil, derisi addedenlere ithaf olunur…

    Yüzdelik hesaplarla ölçülemeyen aşkların sahipleriyiz biz…

    Umut kardeşimizdir..

    Kardeşim ;

    Dik tut başını, yenilmedik…Kaybetmek yok lügatimizde! Onlarca değil, yüzlerce yıllık bir sevda bu.Yenilgi yok bu yolda.

    Oy oranları ölçümüz olmadı ki hiç. Zaferi bekledik ama zafer ile değil seferle mes’ul olduğumuzun bilincinide hiç kaybetmedik.

    Kaybetmedik, siperdeyiz.

    Umudu öpüp başucumuza koyuyoruz. Ölmüş bitmişlik edebiyatı yapanlara KULAK ASMIYORUZ.

    Buradayız. Yine yeniden bir daha başlıyoruz. Yeni bir aşkla çöllere dalıyoruz, leyla hemen şuracıkta…

    Haydi.. !

    Kalkın ayağa. Çünki Ebu Gureybin utancı yoktur yüzümüzde. ONURLUYUZ !

    Hak davayı utandıracak kara çizgilerimiz olmadı bizim. Ama Kudüs acıttı yüreğimizi her daim…

    Sıratı beraber geçmeye çekineceğimiz stratejik ortaklarımızda yok.Dünya gerçekleri yada reel politik bahanelere karnımız tok…

    Yüreğimizden birşey eksilmedi.

    22 Temmuz hüznün değil umudun tarihidir!

    Yeniden dirilişin tarihidir!

    Taşı delecek damlalaların habercisidir.Kaybettiğimiz bişey yok.Önümüzde onurlu bir ADAM.Yıkılmaz bir kale. Yürüyoruz…

    Şimdi yeniden ve daha güçlü bir besmele çekmenin vaktidir.

    HAYDİ BİSMİLLAH !

    MGB / 31 Temmuz 2007 12:51

  • USUL MESELESİ

    BAŞKANNIN KİM OLACAĞI nı tartışırken bir husus hep dikkatimi çekiyor.başkanımızı niçin ve nasıl sorusuna verdiğimiz cevaplar.
    demokratik bir zeminde mücadele ettiğimiz doğru, ancak biz bir medeniyet projesiyle ortaya çıktık. bun dan dolayı kendi işlerimizin işleyişini savunduğumuz değerler üzerinden yapmamız gerekir. düşünsel mekanizmalarımız egemen anlayışın değerleriyle yıprandıkça, olaylara tepkimizde onlar gibi olmaya başlamakta. asıl sorunu burada aramalıyız. zihinsel olarak dönüştürülüyoruz. ortaya bir mühalefet koyacaksak bunun gerekçeleri yine kendi değerlerimize dayanmalıyız. bunun içindeahkamu’ssultaniye kitaplarına bakmak lazımdır. bunu yapmacaksak bu mücadelemizi kendimiz ıskalamış olacağız. vessalam.

    CEMİL / 31 Temmuz 2007 12:49

  • SAADET

    ARKADAŞLAR YORUMA AÇIK OLALIM ÖZ ELEŞTİRİ YAPALIM BİZ ÇALIŞMALARIMİZDA NERDE YANLIŞ YAPTIK GERİYE DÖNÜP KEŞKE DİYEBİLİYORMUYUZ BİZ HATA YAPMADIKMI BİZ EĞER SİYASET YAPIYORSAK HATALARIMIZI GÖRMEMİZ LAZIM RECAİ KUTANDA ISRAR NİYE BANAGÖREDE SN.KUTAN ÇOK DEĞERLİ FAKAT HALK NE DİYOR OZAMAN BAŞKA ÇARE YOKKKKKKKKK…TEK ÇARE SAADET AMA….

    SİVASLI / 31 Temmuz 2007 12:43

  • Gençlik güzelllik sevdası davanın özünde yoktur

    Şuur olmadıktan sonra gerisi boş..Şu anda bu yelken rüzgar almıyor.Bu atmosferde çıkacak yeni bir lider de çözüm olmayacak. üstüne üstlük yeni liderle de olmuyor havası içine giren parti bundan sonra ayakta hiç duramaz.
    Erbakan siyaseti hepimizden iyi bilir vardır bir bildiği..

    Akil / 31 Temmuz 2007 12:41

  • tekrar imtihan

    s.a güzel kardeşlerim bir çok yorumu okudum. birkaç kardeşimizin recai başkanımızdan dolayı sıkıntısı olduğunu ve daha ileri giderek davayı bırakacağı (hocamın tabiriyle bunca çalışmasını heba ederek) söylüyor. lütfen kardeşlerim dikkat edelim bence burda hocamın bütün teşkilatları bir sınava tabii tutuyor. ne sınavı diye sorarsanız LİDERE SADAKAT, DAVADA SABIR imtihanı. çünkü biz bir teşkilat olarak ne zaman nefsani düşüncelereden, hasatalıklı eylemlerden kurtulursak işte o zaman kendini rabbe kilitlemiş, ihlaslı, samimi kadrolar o zaman hakkıyla ortaya çıkacaktır. kardeşlerime tavsiyem sabredin. kula sabır yaraşır, sadakat gerekir

    abdullah / 31 Temmuz 2007 12:41

  • özddd ye katrılıyorum

    aman sabredin hemen dökülmeyin beyler siz kaybedersiniz, işte sabır buna derler. her hoşumuza gitmediği şeye isyan edersek harap oluruz. feraset li olun beyler

    a rahim / 31 Temmuz 2007 12:38

  • herkes haddini bilsin

    arkadaşlar, bakıyorum yorumlarda abuk sabuk yorumlar var. kimisi diyor Recai Kutan genel başkan olursa ben çalışmam diyor, kimisi Erbakan diktör mü başkanı kendimiz seçelim, kimisi bir daha ki seçimden de böyle oy alırsa Milli Görüş yok olur diyor vs vs vs vs vs…..Herkes şunu iyi bilsin, Hz.İsa (a.s.)’a 12 kişi iman etti.kimse bunu unutmasın,bizim davamız Hak davadır.%’deliklerle karşılaştırılmaz. Hak davası için varsanız olun yoksa durmayın burda. şimdilik bukadar

    emre selman kaplan / 31 Temmuz 2007 12:30

  • BİTMEK VE TÜKENMEK

    Erbakan Hoca’nın kafasındaki çözmek için tam 10 yıldır bekledim. KUTAN 1997 de geldi 2007 ye geldik ne oldu…Arkadaşlar açın gözünüzü AÇINNNN Kandırılmış KITALAR OLMAYIN.

    Hakan Senocaklı / 31 Temmuz 2007 12:26

  • çoook acele ediyorsunuz çoook

    arkadaşlarrrrr !!! kendinize gelin erbakan hoca gibi bir lideriniz varken bune ileri geri konuşmanız, eğer sabrederseniz gelişmelerin saadet partisini haklı çıkaracaklarını göreceksiniz. biz fikir partisiyiz, şekil partisi değiliz beyler. boy posla bu işler olmaz beyler. biz müslünmanız elhamdulillah ve müslümanca düşünmemiz gerek değilmi, eğer saadetli iaseniz toplantılara katılın ve fikirlerinizi dile getirin, öyle şurda burda konuşmayın

    a rahim / 31 Temmuz 2007 12:11

  • imtihan

    musanın kavminin talut komutan secildiğinde karsılastıkları imtihanla imtihan olunuyorsunuz dikkat! talutu görünce,secile secile bu mu secildi dediler ve ordunun yarısı dağıldı..ama surenin devamı der ki nice az topluluklar çoklarına üstün geldi..hocamızın bi bildiği vardır.bekleyelim ve görelim

    ozzdd / 31 Temmuz 2007 12:08

  • ders alamamak

    ya hala sizde anlayamamışsınız bu seçimi millet recai kutanı beğenmiyormuş ne alakası var horoz dövüşünden ayılamadı millet hala bir üfürükle gidiyo kimsenin parti liderlerine baktıgı yok ama yakında kalkar bu toz bulutu…gördük işte yaşlılarla olmaz deyip partiden ayrılanları uçurumdan aşağıya bodozlama gidiyorlar bunları gördükten sonra bile hala ders alamadıysak diyecek bir şey yok allah sonumuzu hayr eylesin amin…

    ali haydar / 31 Temmuz 2007 12:07

  • ELİF HANIMA

    % 3,5 VEBAL DEĞİLDİR.BU ÇEKİRDEKTİR ÇAM AĞACININ ÇEKİRDEĞİ ÇOK KÜÇÜKTÜR AMA İÇİNDE KOCAMAN ÇAM AĞACI BULUNUR.BU ÇEKİRDEK ATOM ÇEKİRDEĞİDİR.KISTASINIZ YANLIŞ ÖLÇÜ YANLIŞ ÇOĞUNLUĞUN HAN SEBEBİ OLARAK GÖRMENİZ YANLIŞ.ÖLÇÜYÜ DÜNYAYA GÖRE KOYMANIZ YANLIŞ BURADA ÖLÇÜ VE KISTASLAR FARKLIDIR.ASLOLAN ALLAH RIZASIDIR.KISTASLARI FERASET SAHİPLERİ KOYAR FERASETİN NE OLDUĞUNU BİLMEDEN OLAYLARA DIŞARIDAN AT GÖZLÜĞÜYLE BAKAN BİZLER DEĞİL.HAKİKAT BİZİM GÖRDÜKLERİMİZİN ÇOK ÖTESİNDEDİR.ÇÜNKÜ ÖLÇÜYÜ İMAN TARTISIYLA DEĞİL BEŞERİ TARTIYLA KOYUYORUZ.BAŞARININ İMANİ BOYUTUNUN DÜNYA KITASLARIYLA ARASINDAKİ FARKI İDRAK EDEMİYORUZ.ÖLÇÜ AHİRETTİR AHİRETTEKİ BAŞARI DÜNYADAKİ BAŞARISIZLIKTAN GEÇER KULDÜNYADA BAŞARISILIKLARLA SINANIR ESAS BU GERÇEĞİ KAVRAMADAN YORUM YAPMAK VEBAL OLUR DEĞERLİ ELİF KARDEŞİM

    SAYGILAR

    FATMA / 31 Temmuz 2007 12:04

  • Ahmet hakana

    Ahmet hakan biz türkiyeyi degil dünyayi temsil edecek insanimiz var ve idareediyoruzda peygamber efendimiz nebuyuruyor siz nasilsaniz öle idare olunursunuz buyurmuyormu birde cokta hayir olsaydi yer yüzünde kafirlerin cogu imanederdi sözünüde size hatirlatmis oldumu bildiririm vesselam

    Torun atceken / 31 Temmuz 2007 12:01

  • SİHİRLİ DEĞNEK

    Şimdi Genel Başkan değişince sihirli bir değnek değmiş gibi anında bizim oylarımız %20 olacak. herkes te yakışılı başkan diye bize oy verecek. milli görüşte genel başkanlık yapacak çok isim var. ve gerektiği takdirde bu yapılır. Ancak biz bize düşen görevimizi hakkıyla yapmak mesela 2002 seçimlerinden hemen sonra 1 baş müşahit 4 müşahit üye yapcak şekilde kapsamlı bir çalışmayı yapmadık. yattık uyuduk. elbetteki burda bize de söz düşer. ama bunun yeri il toplantılarıdır. sanal alemde millete maskara olmak değil. Allaha emanet olun Esselamu aleykum

    Enes GÜNEŞEDOĞRU / 31 Temmuz 2007 11:58

  • böyle gitmez

    Elif Hanıma yazdıklarıyla katılıyorum Recai kutan yav değiştirin birazda başkası başkanlık yapsın gençlerden olsun son 20 senedir hep aynı insanlar hiçmi partinin tabanından genç yetişmiyor nereye gidiyor bu gençlerimiz yok olmaz hocanın dedidiği aday secçilecek bu diktatörlükten başka hiç birşey değil kardeşlerim millet bunun farkında… kardeşlerim partiyi amaç olarak görmeyelim parti bir araçtır değeri kadar değer verelim değerinden fazla değer vermeyelim. Partide bir revizyon şart bütün parti mensubları aynı hassasiyeti taşıyordur. Hak ; yanlış yapana bu yaptığın yanlıştır diyebilmektir.

    selim3 / 31 Temmuz 2007 11:56

  • ÖZ SİVAS KARDEŞİME

    SORUNMU DEDİNİZ.SORUN DEĞİL SORU ŞEYTANIN SORULARI YANİ VESVESE VAR.O DA ALLAHA SIĞINMAKLA SAVRUŞTURULUR O ÇARKA UYMAKLA DEĞİL.

    LEMİ / 31 Temmuz 2007 11:53

  • ELİF HANIMA

    PARTİ LİDERİMİ DİNİ LİDERMİ.İSLAM AYRIM YAPMAZ GAYE İMAN OLURSA KISTAS MÜSLÜMAN İÇİN BÜTÜN ALANLARDA ÖLÇÜ İMANDIR.İSTERSENİZ BİR ÇOBAN SEÇİNİZ ZİRA ALLAH KORKUSU OLMAYAN HAYVANLARADA ZULMEDER ONA ALLAH KORKUSUSU BİLİNCİ AŞILANMALIDIR.BİR ÇOBAN SEÇİLİRKEN BİLE KISTASLAR KOYAN İSLAMIN LİDER İÇİN BELİRLEMEMESİ DÜŞÜNÜLEBİLİRMİ.MÜSLÜMAN BÜTÜN İŞLERİNDE KISTASI İSLAM OLMALI ALLAH RIZASI OLMALI.YÖNETİCİ EN BÜYÜK DİNİ BİLİNCE SAHİP OLMALIKİ İNSANLARIN EN LAYIK OLDUĞU İNSANİ ANLAYIŞI UYGULAYABİLSİN.VE KARAR VERİRKEN AHİRET VE HESAP BİLİNCİYLE HAREKET ETSİN ZULMETMESİN DİNİ LİDERMİ PARTİ BAŞKANIMI AÇIKLAMANIZ ÇOK TALİHSİZLİKTİ DİNİ LİDERİN GÖREVİ TOPLUMU DİNEN İRŞAT EDEREK TOPLUMU ISLAH ETMEK DEĞİLMİDİR DİNİN İRŞAT VE İSLAH ETMEDİĞİ YÖNETİCİ HALKI YÖNETEBİLİRMİ.PEYGAMBERİMİZ AS.BÖYLE BİR AYRIM YAPMIŞMI DAHA DOĞRUSU İSLAMDA BÖYLE BİR AYRIM VARMI.BU DEDİĞİNİZ KİLİSE SİSTEMİNDE OLUR RUHBAN SİSTEMİNDE OLUR İSLAMDA RUHBANLIK YOKTUR.ÖNCE İSLAM İYİ ÖĞRENİLMELİDİRKİ HRİSTİYAN DEĞERLERİYLE KARIŞTIRILMASIN ONLARIN NAZARINDAN BAKILMASIN İSLAM BÜTÜN ALANLARIYLA HAYAT DEMEKTİR KİLİSE GİBİ AYRIM YAPMAMMIŞTIR.EN BÜYÜK EKSİKLİĞİMİZ CEHALETTİR.

    SAYGILAR

    RENAN / 31 Temmuz 2007 11:48

  • SAADET

    BİZDE GENEL BAŞKAN BU KADAR TARTIŞILMAMALI BİZ DÜNYAYI YÖNETMEYE TALİBİZ GENEL BAŞKANIMIZ EN İYİ CEVABI VERİR BASIN AÇIKLAMASINI BEKLİYORUZ

    ÖZ SİVAS / 31 Temmuz 2007 11:40

  • o ne diyorsa

    tarih erbakanı her zaman haklı çıkarttı .çünkü erbakan hoca 1000 yıl islama hizmet etmiş bir milletin torunlarına mukafat olarak gönderilmiş allahın bir lutfudur.bizim liderimiz erbakan hocamızdır.ona sadakatta bu millete olan borcumuzdur.bu ülke böyle gitmeyecek ve bir dahaki seçimde anahtarları kerhende olsa milli görüşe teslim edecekler.bunu hep beraber göreceğiz.uhuddan sonra fetih vardır

    osmanlı69 / 31 Temmuz 2007 11:40

  • burda ne kadar akp li var bilmem ama benim yazım saadetli olanlara

    yahu kardeşler ne zamndan beri sizin lider diye bir sıkıntınız başladı peygamber efendimizden buyana bu tür münafıkça hareketler hep olmuştur yoluna devam edenler zafere devam etmiyenler se hüsrana uğramıştır yahu recai kutan ne yapmış ülkesini peşkeşmi çekmiş , tayyor gömleğimi giymiş,domuzu kasaplık et olarak kasaplara mı sokturmuş , zinayı serbestmi bırakmış, peygamberimize küfreden papayı uçağın kapısındamı karşılamış oğluna gemicik mi almış , amerikan askerleri için dua mı etmiş, vs vs.. doldurabiliriz şimdi söyleyin bakalım böyle bir lkidermi istiyorsunuz eğer istiyorsanız kusura bakmayın bizde yok lütfen akp ye..

    dadaş_2541 / 31 Temmuz 2007 11:39

  • KURANA BAKMAK GEREK

    BEN BİLİYORUM Kİ RECAİ KUTAN BAŞKANIMIZA KIZANLARIN KENDİ GÖRÜŞÜ DEĞİL.GÜNLÜK O KADAR İNSANLA KARŞILAŞIYORUM Kİ HEPSİ BANA AYNI İFADEİYİ KULLANDILAR,KEŞKE DEĞİSSEYDİ DE SAAADETE OY VERSEYDİK DEDİLER..
    AMA SAADETLİ KARDEŞLERİM UNUTMAYALIM Kİ,GENÇ BİRİNİ DE KOYSAYDI HOCAM, ALACAĞIMIZ OY %10 GEÇMEYECEKTİ,ÇÜNKÜ BU AKP RÜZGARI BİR DÖNEM DAHA DEVAM EDECEKTİ, BUDA KENDİNİ GÖSTERDİ..
    ŞİMDİ UNUTMAYALIM Kİ MUSA AS. DİLİ PEPEYDİ AMA O PEYGAMBERDİ KİMSE KONUŞAMIYOR DEYİP BIRAKIP GİTMEDİ..FAZLA YORUM YAPMAYA GEREK YOK..
    BİZ HOCAMIZDAN DAHA MI İYİ BİLECEĞİZ..BU MİLLET BİRGÜN AKILLANACAK AMA İŞ İŞTEN GEÇMİŞ OLACAK..
    O SIKINTI DA BİZİ BULACAK,
    BİZ OH OLSUN.. DİYECEKMİYİZ..? HAYIR..
    YERE DÜŞENİ KALDIRACAĞIZ.. KALDIĞIMIZ YERDEN BİSMİLLAH DEYİP DEVAM EDECEĞİZ.. İNŞAALLAH..

    mustafa ismail tok / 31 Temmuz 2007 11:34

  • suların kaynaması

    Sevgili dostlar,bu davanın darbesini yediği fazilet partisi kongresine yenilikçilerin at oynatmasına vesile olanların biran evvel kovulması için psikolojik baskıları artırmamız gerekiyor. Siyasi yordaması mükemmel olan Erbakan Hoca bu davayı nereye götüreceğini bildiği için Tayyip Erdoğan”ın önünü kesmeye çalışırken piramidin altında olan başkan yardımcıları ve İstanbul teşkilatı ayağa kalkıyordu.Bundan dolayı çağın en önemli insanı olan-peygamberlerden sonra gelen en önemli insanlardan birisi -Erbkan Hoca”ya mutlak bir şekilde yardım etmeliyiz.Çünkü yaşından dolayı örgüte tam anlamıyla sahip olamamaktadır.Çok zorluklar içerisinde hayatını devam ettiren bu bilge insanı bu hallere düşürenlerin bu davadan biran evvel istirahate gönderilmesi için vakurlu bir şekilde protestolar içerisinde bulunmalıyız.Yoksa bu gidişle işimizin çok zor olduğunu görmeliyiz.Şunu bilinki Recai Kutan bile görevi bırakmak isterken neden hala orada biliyor musunuz ? Parti başkanı-lider değil-olmak için kıyasıyle lobi faaliyetlerinin olduğunu bilmenizi isterim.Bunun yanında başta İstanbul yönetimi ve diğer il ve ilçelerde bu güzel davayı batırmak için elinden gelen her türlü hareketleri yapan insanlardan müteşekkil olduğunu bilmemizde faydalar var.Çünkü bu dava sadece Türkiye için değil tüm dünya müslümanları için bir “prototip ” örneğini oluşturuyordu.Ancak şunu da vurgulayalım ki bu ülkeyi hiç bir Allah”ın kulu artık düzlüğe çıkaramaz.Tayyip Erdoğan”ı masaya yatırdığımızda pozitif çok az faaliyeti olduğu ve pireye kızıp Türkiye”nin geleceğinde büyük yaralar açmasını ortadan kaldıracak olan yine bu teşkilattır.Bundan dolayı kardeşlerime şunu tavsiye ederim:Eğer Allah”ın nüsretini istiyorsak O”nun istediği gibi yaşamalıyız ve O bize zaman içinde zaman yaratacağını ve kalblerin müsterih olacağını bilmenizi isteri.Allah”a emanet olunuz..

    sabri çolak / 31 Temmuz 2007 11:34

  • her şey çok açık

    bu memleketi yönetmeye kalkıyoruz ve recai kutan dan başka lider yok bunda anlaşılmayacak ne var ? hırsız değil yüzsüz değil dengesiz değil …… Arkadaşlar % 2,4 recai kutan ın suçu değil eğer ortada bir yanlış veya suçlu varsa suçlu biziz sen , ben , o hepimiz neden mi ? bir takım medya ve kişilere alet ediyoruz kendimizi, bu dava bugün değişimi bekleyip yarın akp ye katılma fikrini ortaya atacakların davası değil. bizim derdimiz karizma falan olsaydı YAŞAR ALPTEKİN partinin başına getirilirdi bizde en az % 46 ile iktidar olurduk :) )))) uyan ey milli görüşcü kardeşim bunlar oyun biz görev isteyen değil görev verilen adam olmak durumundayız daha hocamız ölmedi.(yaşar alptekin in şahsına karşı hakaret olarak algılanmasın ismini yazmam , eğer siyasete girse bugün liderim diye dolaşan parti g.başkanlarının çoğundan daha bilgili ve karizmatik ama bunlar malesef yeterli değil) ayrıca derdimiz de bu değil liderimiz kutan ÖLENE DEK MİLLİ GÖRÜŞ

    cevher bilir / 31 Temmuz 2007 11:32

  • SAADET

    S.A. BU KADAR TARTIŞMA VARSA BURDA BİR SORUN VAR DEMEKTİR GERÇEK MANADA ANKET YAPALIM TEŞKİLAT İÇİNDE

    ÖZ SİVAS / 31 Temmuz 2007 11:14

  • saadet partisi

    Bu ülkeyi yönetmeye kalkıyorsunuz ama saadet partisini yönetecek başka insan bulamıyorsunuz

    Ahmet Hakan / 31 Temmuz 2007 11:10

  • saadet partisi

    saadet partisi hic bir zaman hiç bir seçimde yara almadı ve almayacaktırda lider erbakan hocam devam inşaallah

    ömer okutan / 31 Temmuz 2007 11:07

  • Hocamız

    Hocamız liderimiz böyle istemişse içimizde ki nefsani istekleri atıp lidere sadakat ahde vefa göstermeliyiz. Çünkü bizim G.başkanımız doğruları söyledi bunu halka tam bir şekilde hiç birimiz anlatamadık. İslami hassasiyetleri kuvvetli olanlara bile AKP nin islam dışı yaptıklarını bile anlatamadık. YA BİZ ANLATAMADIK YA ONLAR ANLAMADI. yani anlaşılmış bir durum olsaydı o islami hassasiyeti olanlar isterse başımızda 100 yaşında bir insan olsun AKP ye oy vermezlerdi.

    Lidere sadakatimiz var ahde vefalı bir gençliğimiz var.

    Kardeşiniz / 31 Temmuz 2007 11:02

  • ne kadar ön yargılısınız..

    değerli kardeşler neden hemen gaza gelip yorum yapıyosunuz.şu anda başka biri gelse seçime kadar üzerine yapılacak karalama kampanyalarını hiç mi düşünemiyosunuz. hocam sizin kadar düşünmüyo mu?lütfen biraz mantıklı düşünelim.hocam seçime yakın bi zamanda ya da daha öncesinde olması gerekeni yapacaktır.eğer bunu şimdi yapmıyosa bunda kesinlikle düşündüğü bişey vardır ve mantıklı olanın da şu anda o adımın atılmaması. hakkında medya tarafından birsürü şaibe oluşturulmuş bi genel başkanla seçime girmek pek mantıklı olmaz sanırım. biraz sabır, inşallah güzel olacak..

    seyyah / 31 Temmuz 2007 10:58

  • SÜPRİZ

    süprize hazır olun.teşkilat olarak biz genel idare kurulunu seçeriz.genel idare kurulu da başkanını seçer.ama şu kesin mutlaka gereken neyse yapılacaktır.

    ATİLLA ÇINAR / 31 Temmuz 2007 10:51

  • Hoca H o c a larla istişaresini yapmıştır !

    Sen Çok Yaşa ! Efsane Başbakan …
    Siyonist, Haçlıların korkulu rüyası, B i l g e Kağan, Değerli k o m u t a n , Prof.Dr. Necnettin E r b a k a n …

    Sen Çok Yaşa ! E f s a n e Başbakan …

    Bolu / K ö r o ğ l u Geçliğinden saygı ve s e l a m l a r ……

    K ö r o ğ l u Geçliğinden saygı ve s e l a m l a r / 31 Temmuz 2007 10:50

  • NE GÜZEL

    EVET BİRİLERİ İÇİN NE GÜZEL.ZİRA BU ANLAYIŞLA BİZ %3 LERDE KALACAĞIMIZ İÇİN
    PEKİ BU VEBAL DEĞİL Mİ
    EĞER ÜLKE İÇİN TEHLİKELER ÇOK BÜYÜKSE SAVUNDUĞUMUZ GİBİ VE BİZ BU KONUDA GEREKLİ YENİLİKLERİ YAPMIYORSAK BU DA KANIMCA VEBAL
    VE KUSURA BAKMAYIN İÇİMİZDEKİLER BİLE İKNA OLMAMIŞKEN TOPLUMU İKNA ÇOK ZOR
    YOK BİZ BİZE YETERİZ DİYORSAK PROBLEM YOK % 3 GİDERİZ
    ANLAMADIĞIM BİZ PARTİ BAŞKANIMI SEÇİYORUZ YOKSA DİNİ LİDER Mİ
    DİNİ LİDERSE PROBLEM YOK AMA PARTİ BAŞKANI SEÇİYORSAK DURUM DEĞİŞİR
    RECAİ BEY ÇOK MUHTEREM BİRİSİ AMA KABUL EDELİM ARTIK HALK TUTMADI
    NEYİ ZORLUYORUZ ANLAMIYORUM

    elif / 31 Temmuz 2007 10:47

  • LİDER

    ESAS LİDER MİLLETE LAYIK GÖRDÜĞÜNÜ SEÇER,MİLLET İSE KENDİNE LAYIK OLANINI SEÇER ARADAKİ FARK BUDUR YANİ LAYIK OLUNDUĞUNUZ ŞEKİLDE YÖNETİLİRSİNİZ SORUN LİDER DEĞİLDİR YANİ ESAS SORUN MİLLETTEKİ ANA BİLİNÇ SEVİYESİNDEKİ EKSİKLİKTİR.

    İSA / 31 Temmuz 2007 10:44

  • ömerfarukyıldız ‘ a

    ya allah aşkına bunun neresine inanamıyorsun sen görüşünemi oy veriyorsun yoksa karizmasınamı. magazin mi bu siyaset ya bizde önemli olan icraatlar yapılan işlerdir. tabi ya tayyip gibi yakışıklı olması lazım dimi.. hocanın dedigi gibi bizim daha % 1 lere düşecek zamanlarımız geleeek.

    Yücehan / 31 Temmuz 2007 10:31

  • SLM

    ALLAH HAYIRLISINI NASİP ETSİN

    YÜKSEL ASLAN / 31 Temmuz 2007 10:31

  • Bizim bilmediklerimiz.

    Arkadaşlar biz buradan atıyoruz kesiyoruz yok o olsun bu olsun diye.. zamanındada Tayyip olsun diye bangır bangır bagırıyorduk ne olduu. ? Allah aşkına tayyip olsaydı bizim partiyi degil parçalamak ab yollarında harap ederdi bizi.. Hoca öyle boş adammıki sıradan insanları partinin başına koyacak bizim göremediklerimiz var…
    onun için o gelsin bu gelsin diye bir şey yok. burada kimse icraatlardan bahsetmiyor sanki magazin yapacak bu adamlar icraat yapacaklar icraat millete güzel gözükmekten cok devletimize milletimize hizmet yapması önemlii..

    Yücehan / 31 Temmuz 2007 10:29

  • sözde dava adamlarına

    1969 yılında başlayan bir mücadele hamdolsun 2007 lere kadar geldi
    kimi zaman tökezledi bu kervan ama hiç yolundan sapmadan 40 yıl önce ne söylediyse halen daha aynı doğrular üzerinde durdu durmayada devam edecek
    hareketin yıllar içerisindeki seyrinde bu dava öyle insanlar gördüki en delisi bile bu adam Hocamdan sonraki adam diyerek ona sarıldı ve güvendi ama o Eşsiz öngörüsü ile Hocam nefislerde olanın değil davanın gereğini yaptı
    ve tarih hep hocamı haklı çıkardı şimdi bakın dün Hocamdan sonra hareketin başına geçer dediğiniz adam nerde ve ne yapıyor (t.Erdoğan)
    kendini dava adamı olarak gören kardeşlerimiz nedense en ufak bir şeyde hemen Ya liderine söz söyleme yada bu iş buraya kadar diyerek yarıyolda mola veriyor
    ben tüm Milli görüşçülere Talut ve Calut kıssasını bolca okumalarını ve tefsirlerine bakmalarını tavsiye ediyorum
    biat ettiğini söyleyenleri gerçek biata çağırıyorum vesselam

    Elcihad / 31 Temmuz 2007 10:25

  • SORUN LİDER DEĞİL

    SORUN LİDER DEĞİLDİR SORUN HAK VE HAİKAT BİLİNNCİNİ KALPLERİMİZE BİR TÜRLÜ YERLEŞTİRMEYEN NEFSİMİZDEDİR.LİDER TAYİN ETMEYE BİZİN BASİRETİMİZ VE FERASETİMİZ YETMEZ NAZARIMIZ ORALARA YETİŞMEZ BURADA AHMET MEHMET ÖLÇÜSÜ BİR ÖLÇÜ DEĞİLDİR BURADA LİDER SEÇME METODU DERVİŞANE USULDEDİR O DA MANEVİ ÇERADA YILLARCA YANIP KALPLERE HAK VE HAKİKAT BİLİNCİNİN NAKIŞ NAKIŞ İŞLENMESİYLE OLUŞUR BU YOL DA TERBİYE EDİLMİŞ NEFİSLER İLERLEYEBİLİR.BURADA LİDERLİK ŞARTLARI SİYASİ VE SOSYOLOJİK ŞARTLARA VE O ZAMANKİ DÜNYEVİ KOŞULLARA GÖRE BELİRLENMEZ BU YOLDA LİDERLİK DEMEK BİR ELİNDE GÜNEŞ BİR ELİNDE AY I TUTMA SEVİYESİNE VE OLGUNLUĞUNA ERİŞMEK DEMEKTİR BUNUN DIŞINDAKİ KISTASLAR BEŞ PARA DEĞERİNDE DEĞİLDİR.İTAATLE İMTİHAN KAZANILIR HER HALÜKARDA İTAAT YOKSA HELAK OLUNUR.

    SAYGILAR

    ERDEM / 31 Temmuz 2007 10:24

  • YANLIS KARAR

    ERBAKAN DA ARTIK KABULLENMELI .TURKIYE YENI YUZLERE IHTIYAC VAR RECAY KUTAN ARTIK YETERINCE HIZMET YAPTI 23 TEMMUZ DA GORDUK .YENI YETISMIS HIC MI MILLIGOUSLU YOK???

    ELMASPASA / 31 Temmuz 2007 10:21

  • Hocamı çok seviyorum ama tabanada kulak vermesi lazım.İstişare etmesi lazım Sayın Recai ağabey dünya iyisi insan ama olmuyor.Kardeşim sonuşta biz bir siyasi partiyiz ve oy istemek için halkın önüne çıkıyoruz 5 sene sonra seçim olduğu zaman Ağabeyimiz 80 yaşını geçecek insanlar nasıl oy verecek.Kendimizi kandırmayı bırakalım eğer meclise girmek istiyorsak ve sesimizin daha gür çıkmasını istiyorsak Daha Dinamik lider istiyoruz Mesela Numan Kurtulmuş bey olabilir.Tabana kulak vermek lazım tabanı küstürmemek lazım yoksa yüzde 1 bile zor yakalarız.

    Yusuf Temür / 31 Temmuz 2007 10:14

  • Ben ne diyorum Yahu

    Dediklerimi okumuyormusunuz herşey acık ve netken daha ne yazıp ciziyorsunuz farklı bir yorum okusak neyse ya olsun ya olmasın mesajalrından baska bişi yok .. imtahna diyoruz anlayabiliyormusunuz..

    Kahan / 31 Temmuz 2007 10:12

  • AMAN ALLAHIM:İNANAMIYORUM!!!!!!

    inşallah haberi ben yanlış okumuşumdur(!)
    yada haber şakadır(!)
    şaka olmalı canım,şaka olmalı
    eğer hakikaten gerçekse
    bu gerçekle yüzleşmek istemiyorum.
    bu gerçek beni korkutuyor…

    ömerfarukyıldız / 31 Temmuz 2007 10:10

  • lider

    bu ülkede seçmen oyunu partilerin görüşlerine vermiyor. partinin liderine veriyor.akp tabanından geri gelmeyen milli görüş oyları,bu erbakan hoca ile t.erdoğanın danışıklı döğüşü şeklinde algılanmaya devam ediyor.bu düşünceyi kırabilmek için vizyonumuzu yenilemeye mecburuz.aksi halde akp bu işten karlı çıkmaya devam edecek.

    i.baştimur / 31 Temmuz 2007 10:03

  • %2.5 HAK İÇİN ÖLÇÜMÜDÜR

    HAK İÇİN ÖLÇÜ BELİRLİDİR BUNUN KISTASI RAKAMLAR DEĞİLDİR.BAŞARISIZLIK İMTİHAN KAYBEDİLDİĞİ ZAMAN OLUR SEÇİMLERDE ÇIKAN SONUÇLAR BİR İMTİHANDIR BUNA SABRETMEYİP SABIRSZLIK YAPARAK İMTİHANI KAYBEDEREK BAŞARISIZLIK ESAS O ZAMAN OLUR.BU YOLDA KISTASLAR VE ÖLÇÜLER FARKLIDIR DÜNYEVİ ÖLÇÜLER BU ANLAYIŞI TARTMAYA YETMEZ BU ANLAYIŞLARIN ÖLÇÜSÜ UHREVİDİR VE MÜKAFAT VE BAŞARININ ÖLÇÜSÜ AHİRETTE BELİRLENİR KARDEŞLERİM YANLIŞ ÖLÇÜLERLE YOLA ÇIKARSANIZ YANLIŞ SONUÇLARA ULAŞIRSINIZ VE İMTİHANI KAYBEDERSİNİZ YANLIŞ YOLDAN DOĞRUYA ULAŞILAMAZ.

    SEVGİLER

    RÜCHAN / 31 Temmuz 2007 09:58

  • İLYAS TÖNGÜŞ??????????????????

    I THİNK / 31 Temmuz 2007 09:57

  • güzel haber

    gerçekten çok sevindim.Recai Kutan la yola devam…Allah yardımcımız olsun…

    masal / 31 Temmuz 2007 09:55

  • Saadetliyim diyenler

    bende saadetliyim diye kendini belirtme ihtiyacı duyup recai kutanla olmaz diyena rkadasların samimi olduklarına inanmıyorum sadetli bir insan kime karsı neden bende saadetiliyim diye belirtme ihtiyacı duysunki bu sizi daha net acıklıyor bence bırakın fitne cıkarmayı basınıza tac ettiğiniz veballerine ortak oldugunuz AKP nizin icraatlarını seyredip gece nasıl uyuyacagınızı dusunun..

    Kahan / 31 Temmuz 2007 09:45

  • Prf Dr Numan Kurtulmuş

    Bence artık Recai Kutan Beyin yerine Numan Kurtulmuş getirilebilir bide böyle deniyelim Çünkü Recai Kutanla 2 dönemdir hüsrana uğruyoruz benim kanatim Erbakan Hocamız meydanlara çıkmasaydı bu oyuda zor alırdık ona göre önlemlerimizi almamız gerekiyor…..

    Necmeddin Enes / 31 Temmuz 2007 09:41

  • Saadet Yüzde 2.5 u bile göremez artıkYa

    Yazık hocam etme eyleme.

    Kemal Zadoğlu / 31 Temmuz 2007 09:37

  • Recai Kutanla olmuyor diyen arkadaslarıma

    Lutfen dısarda recai kutanla olmuyor safsatalarını dokenlere inanmayın siz sanıyormusunuzki bir baskasını getirirsek o kimselerin oy vereceğini onlar sadece sizin karşınızda bir bahane uretebilmenin derdinde neyi var recai kutanın bu kendi içimizdede bir imtahandır acaba şu %2,5 liderinin ilmine fıkhına sağlamlığınamı bakacak yoksa karizmasına vurdummu inletmesine hitabetindeki sertliğemi bakacak goruyoruz hitabeti super olan tayyibi goruyoruz vurdummu inletenleri hepsi siyonizmin kolesi olmus sakın ha aldanmayın bu imtahanı birde bu sekil dusunun bir yanda yılların eskitemediği bir çoğumuzdan dinç prof erbakan bir taraftada sadece bazı insanlar recai beyle olmaz diyip ağzına sakın edeleri dinleyip yorum yapan bizler SON SOZUM şudurki Bu imtahınıda Gecip zafere ulaşacağız azminizden kararlılığınızdan sakın taviz vermeyin bırakın kim ne derse desin ..

    Kahan / 31 Temmuz 2007 09:36

  • bu dava zafere ulaşacaktır ama

    ama çoook acele ediyorsunuz. bize düşen ALLAHA isyan etmedikçe lidere tabiii olmaktır.

    a rahim / 31 Temmuz 2007 09:27

  • mücahitlik böylemi olur beyler

    hani hoca nerde ise bizde ordayız naraları, ne oldu size birden. hiçmi hz. peygamberin hayatını okuyup anlamamışsınız, hani talut calut hadiselerini niye unuttunuz. hz ebubekirni halifeliği olayını ne çabuk unutttunuz. başınıza başı üzüm tanesi kadar bir siyahi köle geçse doğruyu emrettikçe ona tabi olun hadsi şerini ne çabuk unutttunuz

    kenan / 31 Temmuz 2007 09:24

  • Çok isabetli Karar

    Gençlerin aynada göremediğini yaşlılar bir tuğla parçasında görürmüş…

    Muzaffer ERGÜN / 31 Temmuz 2007 09:20

  • çağın en büyük lideri o

    erbakan hoca recai bey dese elbette ki uyacağız.liderin kararını sorgulama hakkımız yok .hocam 20.yüzyılın en bilge lideridir.o doğrusunu bilir.(seçim çalışmalarında gördüm ki her kes kutan değişmeli diyordu bu na rağmen bile) içimdekini sorarsanız oda bende kalsın
    hocaya sadakat gösterelim bağrımıza taş basalım

    izzettin beyaz / 31 Temmuz 2007 09:11

  • Tekrar ediyorum

    Bu dönemde çıkacak yeni lider yine başarısız olur bu başarısızlıkta milli görüşün bitişinin ilanı olur..

    Akil / 31 Temmuz 2007 08:55

  • köle olsa bile

    Arkadaşlar Milli görüşde bulunanların lider sıkıntısı diye bir sorunumuz yoktur.Genç lider gelse Recai Beyden farklı şeylermi söyleyecek.Başka partililer şu ifadelerle karşılaştık hep Ya Lider değişse bizde verirdik.Yalan söylüyorlar ve hep söylediler.Onlar Milli görüşü istemiyorlar diğerleri bahane lider kim olursa olsun yaşlı genç biz doğruları hakkı haykırdığı müddetçe itaat etmeye mecburuz.Demekki mesele koltuk meselesi değil,demekki mesele dünya meselesi değil.

    halileyn / 31 Temmuz 2007 08:51

  • Buraya Kadar !

    Tabiki Erbakan’in düsüncelerini birisinin okumus olmasina inanmiyorum. Bunu ileriki günler gösterecektir.
    Ama eger Recai abi ile devam edilirse. Ben Saadet icin calismayi birakirim, bir oyum var onu veririm.

    Halil Ismet / 31 Temmuz 2007 08:48

  • Dava Aşkı

    Bizler Milli Görüş davasını içten, gönülden ve sadakatle seven insanlar olarak kesinlikle görünüşe veya çoğulculuğa kanıp oyunlara gelmeyiz vede gelmemeliyiz. Bu Kutan meseleside bence oyundan başka birşey değildir. Siyonizm çökertme yöntemlerinin hepsini Hak dava üzerinde deniyor. Bunlardan biride , hatta en önemliside bu yöntemdir. Çökertme yöntemi olarak bölme işlemini yaptılar vede başardılar, aynı şekilde şimdide çökertmenin ve hatta yok etmenin bir silahı olarakta lider ile oynamaya çalışıyorlar. Allah(cc) göstermesin bizler samimi olmasak bunuda başaracaklar.
    Değerleri arkadaşlar bir ağaç düşünün, bu ağacın kökü sabit, dalları ise kırılgan ve güçsüz. Bunu bildikleri için dallar ile çok oynadılar ve dalların bazılarını kırdılar. Baktılarki dalları ne kadar kırsak kök sağlam olduğu için bu dallar yeniden fidanlaşıyor. Eee ne yapmlaarı lazım, tabiki de bu ağacın kökü ile oynamaları lazım ki bunuda göründüğü gibi yapmaya çalışıyorlar. Bizleri bir kez daha bölmek parçalamak istiyorlar.
    Değerli arkadaşlar bu oyunlara gelmeyelim. Bizlere ne olduda Hak dava için çalışırken kendi kendimize düşüp te Komutan öyle böyle diye laf kalabalığı yapıyoruz.
    Allah(cc) aşkına Sayın Recai KUTAN da ne var. Bunu eleştirenlerin hangisi bunu tam olarak tanıyor? Hadi tam ı bir tarafa koyalım az da olsa tanıyanlar dan bunu eleştirenlerin sayısı kaç. Bizlere ne olduda Cenab-ı Allah(cc)’ın liderlik vasıflarını baz alamdan nefsimizin vasıflarına boyun eğiyoruz. Allah(cc) rızası için kendimize gelelim. Belki bu seçimdeki az oy almamız bizleri etkilemiş olabilir fakat kesinlikle bizim azlığımız davamızın zayıflığını göstermez. Bir kişi kalsakta bu davadan vazgeçmeyiz. Biz tarihten örnek alırız. Tarihte aynı olayların benzeri gelip geçmemişmi?
    Kıymetli arkadaşlar Cenab-ı ALlah(cc)’ın bize mucize ile gönderdiği Kur’an-ı Kerim’de önceden yaşanan olaylar sizce neden anlatılıyor? Neden Allah(cc) aşkına? yoksa masal olsun diyemi? Kesinlikle hayır bizlere yol gösterici olarak gönderilen Yüce Kur’an-ı Kerim bizim rehberimizdir. Müzlüman olarak kesinlikle harita olarak Kur’an-ı Kerimden başka harita kullanmayacağız. Cenab-ı Allah(cc) kulları zorluk çekmesin ler diye Kur’an-ı Kerim’i daha rahat anlamamız için Sevgili Peygamberimiz’i (S.A.V.) göndermiş. Çok rahat bir şekilde Ayet ve Sünnetler ile yaşantımızı sürdürebiliriz. Gereksiz yere tasalanmaya, korkmaya ve ümitsiz olamya gerek yok. Ne güzel işte Allah(cc)’a şükürler olsun ki Sapasağlam Kur’an-ı Kerim elimizde.

    Cenab-ı Allah (cc) yar ve yardımcımız olsun.

    ArKaRiZmA / 31 Temmuz 2007 08:47

  • bi sor bakalım niye??

    çünkü Fatih Erbakana bırakılacak koltuk ama bikaç sene daha lazım. çabuk yıpranmasın. bide diyeceklerki genç lider istiyodunuz, alın size genç lider… (tabi yersen)

    Fahri / 31 Temmuz 2007 08:44

  • arkadaşlar sabır önemlidir

    bilmeden hemen atlamayın olaylara eğer samimi iseniz, bizim ölçümüz belli siz size söylenileni yapın elbette bu konular istişare edilimiştir. demekki öyle gerekiyor. her bilgi paylaşılamaz beyler önce kendinize gelin fitne çıkarmayın, ileri geri konuşmayın eğer bu durumlarda lider,niz hakkında böyle kin kusan laflar edersiniz daha zor günlerde hepiniz dökülürsünüz, birde bizler sıradan partiler değiliz bunu anlamak zorundasınız

    a rahim / 31 Temmuz 2007 08:37

  • Hocamızı destekliyoruz!

    Bu haber hakkında yorum yapanların büyük çoğunluğu da AKP’lidir ha! Yoksa Milli Görüşçüler liderine bağlıdır, Saygıda kusur etmezler. Hocamızın bir bildiği mutlaka vardır. Siyaseti ve dengeleri ondan daha iyi bilen bir Allahın kulu var mı şu Türkiye’de?

    salih / 31 Temmuz 2007 08:37

  • Erbakan varken lider aramak niye

    Arkadaşlar sorunun lider sorunu olmadığının herkes farkında olmalı.Bu seçim kapmapanyasını Kutan değil Erbakan yürüttü ama Allahın(cc) takdiri sonuç alınamadı.
    Bu bir ara dönemdir bu dönemde orataya çıkacak her lider silinecektir.Numan Kurtulmuş olsun İlyas Töngüç olsun ali olun veli olsun hiç farketmez önemli olan bu ara dönemin kimseyi yıpratmamasına izin vermemktedir.
    Bu görüş içinden bir çok aday çıkarır ama bu dönem değil çünki şu dönem çıkacak bir liderin başarı şansı yok yeni diye çıkarılan bir liderle başarısız olmak ise milli görüşün bitişinin ilanı olur…Yeni soluk yeni rüzgarla gelmeli yelkenler inmişken rüzgardinmişken kaptan değiştirsek ne faydadeğiştirmesek ne fayda önemli olan duvara toslamadan bu dönemi geçirmek…

    Akil / 31 Temmuz 2007 08:36

  • yazık oldu bu sefer % 1 oluruz herhalde

    recai kutanla devam edecekse ben bu parti için artık çalışamam….çünkü recai bey oldukça sadece AKP NİN İŞİNE YARIYORR..DEĞİŞMELİYDİ

    aytekin taha / 31 Temmuz 2007 08:29

  • Baskanlik

    Biz bu davaya inanmisiz ve onun pesindeyiz, Ne Recai Kutan abimizin nede bir baskasinin.Bizler de baskalarinin düstügü hatalara düsüp,dis gücler tarafindan kandirilmayalim. Aldigimiz oy oranina degilde hak davada yüzde kac yanlis yapiyoruz ona bakalim. Bence 100% basari ve dogru yolda hareket ediyoruz.Baskalarini vitrine koyunca icerdekilerinide alip gidiyorlar.

    Bilal Kaya / 31 Temmuz 2007 07:56

  • Saadetin hüsranina devam yazik cok yazik

    Slm arkadaslar bence eger gercekten böyle bir karar alinmissaki ben inanmiyorum Saadet Partisi daha coooooook baraj altinda kalir. Ben ölene dek Saadetliyim ama yeterli degil iktidara gelmek istiyorsak degisim sart yok biz sadece ayak alti partisi olmak istiyorsak sayin recai kutanla yola devam edelim yazik cok yazik ben bile artik birsey demiyorum

    Ömer Emirzeoglu / 31 Temmuz 2007 07:43

  • fatih karakuzu kardeşim hocamızın şu güne kadar mantık çerçevemize uygun olmayan herhangi bi konuşmasınıveya açıklmasını duydun mu ?şahit oldun mu? elbette herşeyin bir açıklaması vardır.ve yeri geldiğine bizlerde öreneceğizdir.
    lidere itaat dinimzdede vardır..ve bu yüzden hocam ne derse eywAllah derim..çünkü benim liderim adam gibi adamdır…SENİ SEVİORUZ SAVUNAN ADAM…

    f.s.m / 31 Temmuz 2007 07:26

  • Erbakanın Aklındaki

    Oralarda başka aklı olan yokmu, dikdatörmü erbakan, artık ortak akılda buluşmalıyız. Saltanat kalkalı çok oldu.

    genc / 31 Temmuz 2007 07:02

  • neden

    ya tamam güzel de neden recai kutan. bunu öğrenmeğe hakkımız yokmudur.

    taha / 31 Temmuz 2007 06:42

  • hocam artik yeter!

    Muhterem Hocamin elbette bir bildigi vardir ama Recai Kutan baskanimizla bu isin olmayacagi 2 secimdir ortada. Hal boyle iken neden hala Recai Kutan baskanimizda israr ediyor Muhterem Hocamiz aklim ermiyor. Hocaya Sadakat Serefimizdir. Hocamiz ne derse odur

    serkan / 31 Temmuz 2007 06:34

  • zoooor

    3 kasım 2002 seçimleri ve2007 temmuz seçimlerinde aldığımız oylardan ders çıkaramadık malesef bundan sonrki seçimlerde %2.5 bile göremeyiz malesef bu mantık neye istaneden uyguluyor bunu yoksa milli görüşü inatla bitirmek içinmi yoksa numan bey…gibi genç isimler bitirilmek mi isteniyor yazık seçimde boşuna harcanan emek ve servetlere….

    saim alp / 31 Temmuz 2007 04:58

  • kendin çal kendin oyna

    her şeye kapalı bir kutu istişare yok konuşma yok biz ne dersek o olur hiçbir şey değişmiyor

    mehmet doğan / 31 Temmuz 2007 04:36

  • Anlayamiyorum

    Allaha sükür milli görüse bagliligimiz oy oranina göre degismez. Ancak arkadaslar bu is recai abiyle olmayacak. Recai abinin kisiligine yaptiklarina diyecek kesinlikle birseyimiz yok. Abimizdir. Ancak arkadaslar olmuyor. Insanlar recai abiye oy vermek istemiyor. Bilmiyorum Hocam ne yapmak istiyor ancak su varki Milli görüsün üst tabakasinda büyük bir degisim sart. Ha yapilmaz. O zaman bidahaki secimde yine ayni oyu aliriz ve kendimizi avuturuz. Bence en kisa zamanda Numan Kurtulmusun basa gecmesi lazim. Cünkü Milli görüsü yeniden sahlandiracak bir heyecani gözlerinden okuyabiliyorum. Unutmayalim Allah bize neden basarisiz oldugumuzuda soracak. allaha emanet olun

    isiturk / 31 Temmuz 2007 03:11

  • ???

    israfil sentürk / 31 Temmuz 2007 02:58

  • o ne diyorsa o..

    bu dava için hapis yatmış, iyi günde zor günde sadakatinden vazgeçmemiş biri olan recai kutanla devam kararı isabetli bir karardır.
    hocam ne diyorsa, bugüne kadar olduğu gibi bundan sonrada haklı çıkacaktır.

    remzi yol / 31 Temmuz 2007 02:39

  • Ben de

    baska bir isim isterdim. Elbette herkes gibi benim de bu istegim icin bir cok nedenim var.

    Ancak gecen su 25 yillik ömrümde ögrendigim en önemli seylerden bir tanesi sudur:
    Babam, benden ve benim icin istedigi seylerde, ister sebebini aciklasin, ister aciklamasin, ister ben o sebebi anliyayim veya anliyamayim, hep hakli cikti.

    Bu “bilgimi” göz önünde bulundurdugum zaman, eminim ki Recai abiyi partinin basinda birakmak ta, bunun sebeplerinin tamamini aciklamamak ta herhalde en dogrusudur.

    Olasi sebeplerle ilgili fikir yürütecek olursak, akla bir kac sey gelmiyor degil.

    Örnegin tabandaki “degisim” diyenlerin telaffuz ettikleri isimlerin o makama uygun olmayisi, o makama uygun olanlarin ise telaffuz edilmemesi ve dolayisiyla taban acisindan belki cok büyük bir fark olusturmayacagi.

    Selam ve Dua,

    Ahmet Y. / 31 Temmuz 2007 02:34

  • Basbakan KUTAN

    Sayin Recai Kutan bizim gönlümüzün Baskani, Türkiyenin BB olmus veya olmamis bizim icin önemi yok. Hocam onu bu göreve laik görmüsse ve bizde Hocama Biat etmissek KI Biatim var Hocama..Kararini ne yargilarim nede sorgularim…..

    Özposoflu / 31 Temmuz 2007 02:20

  • kutan beyle devam kararı

    Bende bu dava içerisinde bi kişiym. Hocam ısrarla kutan beyi istemekteki amacını bizlerede açıklarsa artık iyi olacak. 2 seçim kaybımız oldu ve 3.de yola koyuldu şu an. eğer bu ısrarın mantıklı bi açıklaması varsa hocam artık buna bi açıklık getirsin inş.

    fatih karakuzu / 31 Temmuz 2007 01:11

  • arif ersoy

    şahsen ben arif ersoy’u görmek isterdim

    ibrahim alaca / 31 Temmuz 2007 01:03

  • hayırlısı

    hocam siz ne yaparsanız dorusunu yaparsınız bizde lidere sadakat şarttır recai kutan bey mevcut liderlerin hepisinden daha deneyimli ve daha birikimlidir. siz nederseniz o nerdeyseniz ordayız sonuna kadar bizde ne döneklik ne satış nede lidere sadakatsizlik vardır gidişimizde müthiş dönüşümüzdemuhteşem olacak inşallah sadakat şerefimizdir… satanlar gemiyi terkedenler düşünsün.. BATAN GEMİYİ İLK ………………….. TERKEDERMİŞ ……..DİK DURUŞ BİR BAŞ KALDIRIŞ DEĞİLDİR SADECE HEDEFE DOĞRU İLERLEMEKTİR…..MİLLİ GÖRÜŞÇÜ ARKADAŞLARIM OYLARIMIZ 3KASIMDA 784.087DEN 22TEMMUZ DA İSE 817.843 ÇIKMIŞTIR SADECE SEÇMEN ARTTIĞI İÇİN 2.49 DAN 2.34 DE GERİLEMİŞ GÖZÜKÜYO ASLINDA ARTMIŞ AZALMA YOK TAMAMMI ARKADAŞLAR DAHA İYİSİ NASIL OLACAK BU 817.843 KİŞİYLE 2.34 EDİYORUZ 817BİN KİŞİ 10 KİŞİYİ MİLLİ GÖRÜŞCÜ YAPSA BİR DAHAKİ SEÇİME NE YAPAR BİLİYOMUSUNUZ EN AZ 8 İLA 10 MİLYON OY DEMEK BUDA 340 MİLLETVEKİLİ DEMEK 10KİŞİYİ MİLLİ GÖRÜŞÇÜ YAPMAK ZORMU 3YILDA HİÇDE ZOR DEĞİL SENEDE 4 KİŞİ ÇEVİRSE 1KİŞİ HER 1KİŞİYE 4AY DÜŞER YETMEZMİ BU ZAMAN FİŞEK GİBİ MİLLİ GÖRÜŞCÜ OLUR VALLA OLUYODA BEN DENEDİM DORU SÖZ YEMİN İSTEMEZ ARKADAŞLAR İŞ BURDAN GEÇİYO ALLAH RIZASI İÇİN ŞU SİYONİST YAHOLARI SINIR DIŞI EDİP EKONOMİMİZİ VE MANEVİYATIMIZI KURTARALIM ALLAH RIZASI İÇİN ESSELAMÜN ALEYKÜM DOSTLAR TAKTİK BU LİSTE YAPIN HEMEN KİMLERİ ÇEVİRCEKSİNİZ 10 KİŞİ FAZLA DEĞİL HADİ BİSMİLLAH

    yusuf ERDOĞAN SAMSUN / 31 Temmuz 2007 00:59


İşlemler

Bilgi

2 cevap

20 07 2008
ömer okudan

muhterem kardeslerim
burda acizane kımı kayda deger kımı laf olsun dıye yazan kımı de baskalarının gazı ıle fıkır edınmıs o fıkrı kendı fıkrı gıbı savunan ınsanlar mesaj atmıs herkesın fıkır belırtmesı cok guzel lakın bunu asagıdakı acıklamalar ıle dıkkatınıze sunacagım

kıymetlı kardeslerım

1,biz milli gorus davasına ınanıyorsak bızım basımızda bır genel baskan varsa onun hızmetınde calısacagımıza onun yerıne su olsun bu olsun dıye neden kendımıze vırus bulastırıyoruz,,

2,biz inandıgımız dava da kol kırılır yen ıcınde kalır dusturunu ne tez unuttuk da boyle ortama acık web sayfalarında bu mevzuyu basıte ındırıyoruz..

3.bizim liderimiz sağ mevlam liderimize saglık sıhhat uzun omurler nasıp eder ınsaallah lıderımız basımızda oldugu halde utanmıyormuyuz butur mevzuları konusmaya

4.bız ınandıgımız dava da bılmıyor muyuz calısmak bızden sonuc allah dan beklenecegını
evet cok kıymetlı kardeslerım bız calısalım sonucu mevla nasıp eder mevla sonucu bızım calıstıgımız kadar nasıp eder unutmayalım samımıyetle calısmak en evlasıdır

allaha emanet olun saadet ve selamet ıle kalınız

25 07 2008
gerceksaadet

Değerli Ömer kardeşim, samimiyetin için teşekkürler. Sakın onu kaybetme, ne olursa olsun. Ama bizden beklenen çalışmak demek yeterli değil. Bizim yapmamız gereken sadece çalışmak değil, doğru çalışmak. Doğru düsturlar çerçevesinde çalışmak. Yoksa çalışıyoruz diye istemeden İbrahim’in ateşine su yerine kor taşırız. Bunda niyetimizin iyi olması da birşey değiştirmez.

Yorum yapın